Willem-Albert Bol (Abovo Maxlead): Challengermentaliteit is belangrijk
Abovo Maxlead organiseerde in Groenekan zijn klantendag, vierde tegelijk het 25-jarig bestaan en benadrukte de challenger-mentaliteit. Tijdens deze dag sprak onder anderen Christian van Thillo. Marketing Report was aanwezig.
CEO Willem-Albert Bol benadrukte dat hij de challengermentaliteit belangrijk vindt. "Of je nu een start-up bent en je groeit of je bent een marktleider geworden, dan zit er bij ons wel - die uitdagende mentaliteit. Daar voelen we ons thuis." De CEO van het van oorsprong Hoornse media bureau legde uit hoe complex de wereld is geworden van de economie, klantpatronen, data & tech, kanalen & media en keuzes maken en de wisselwerking tussen bureau en dingen zelf doen.
Willem-Albert Bol spreekt met oprichters/eigenaren Kees Verbeek en Marinus Zoutendijk:
Kees Verbeek en Marinus Zoutdijk over de speech die Christian van Thillo heeft gehouden en de klantendag:
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Folders zetten 86 procent van lezers aan tot actie
Eric Welles: Laten we creativiteit zaaien, geen paniek
Miljoenste mailing mijlpaal voor Spotta
Jeroen Oppatja: Groei door de kracht van creatie & tech
Martijn Terbruggen: Wissel.nl maakt cadeaubonnen waardevast
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Rebranding van Whello krijgt vorm via eigen merchandise
NOISE kiest user-generated aanpak in vuurwerkcampagne
[Vacatures] Key Agency zoekt een Community Manager / Webcare Agent
Bruut en Rraarr lanceren documentaire voor Over Morgen
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Ad Interim E-mailmarketeer
Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong