
[Whitepaper] Crossmarks duikt in Emotional Revolution op de winkelvloer
Zowel in de winkel als online blijven verrassen en verwonderen, hoe doe je dat? En hoe zorg je ervoor dat je klanten steeds opnieuw emotioneel raakt en aan je bindt? Je leest het in Crossmarks whitepaper Emotional Revolution op de winkelvloer.
Naast inspirerende cases vind je in de whitepaper vijf praktische manieren om ook binnen jouw retailformule een Emotional Revolution te ontketenen.
Download de whitepaper nu gratis van de site van Crossmarks
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Crossmarks ontwikkelt merkcampagne voor Baderie
De campagne richt zich op het persoonlijke traject van de consument en legt de nadruk op vakmanschap en maatwerk.
Dit zijn de 10 meest gelezen whitepapers op Marketing Report in 2024
In 2024 publiceerde Marketing Report een grote serie Partner Whitepapers. Deze tien zijn het meest gelezen.
[Interview] Even bellen met… Albert Top van Crossmarks over de samenwerking met ICI Paris
ICI PARIS XL is een samenwerking aangegaan met Crossmarks. Marketing Report is overal en wil hier het fijne van weten.
[Vacatures] Crossmarks zoekt een Senior Retailstrateeg
Crossmarks is per direct op zoek naar een Senior Retailstrateeg
[Vacatures] Crossmarks zoekt een Strategy director
Crossmarks is per direct op zoek naar een Strategy director
Gepubliceerd door: Saskia van Weert