[Whitepaper] Crossmarks duikt in Emotional Revolution op de winkelvloer

Zowel in de winkel als online blijven verrassen en verwonderen, hoe doe je dat? En hoe zorg je ervoor dat je klanten steeds opnieuw emotioneel raakt en aan je bindt? Je leest het in Crossmarks whitepaper Emotional Revolution op de winkelvloer.

Naast inspirerende cases vind je in de whitepaper vijf praktische manieren om ook binnen jouw retailformule een Emotional Revolution te ontketenen.

Download de whitepaper nu gratis van de site van Crossmarks

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Crossmarks ontwikkelt merkcampagne voor Baderie

29-04-2025 | 16:41:00
De campagne richt zich op het persoonlijke traject van de consument en legt de nadruk op vakmanschap en maatwerk.

Dit zijn de 10 meest gelezen whitepapers op Marketing Report in 2024

31-12-2024 | 09:03:00
In 2024 publiceerde Marketing Report een grote serie Partner Whitepapers. Deze tien zijn het meest gelezen.

[Interview] Even bellen met… Albert Top van Crossmarks over de samenwerking met ICI Paris

05-09-2024 | 15:41:00
ICI PARIS XL is een samenwerking aangegaan met Crossmarks. Marketing Report is overal en wil hier het fijne van weten.                 

[Vacatures] Crossmarks zoekt een Senior Retailstrateeg

02-04-2024 | 09:10:00
Crossmarks is per direct op zoek naar een Senior Retailstrateeg

[Vacatures] Crossmarks zoekt een Strategy director

25-03-2024 | 09:06:18
Crossmarks is per direct op zoek naar een Strategy director


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Corendon: na afscheid Cor en Don, Fitzroy creatief bureau

25-11-2025 | 20:55:24
Corendon heeft na een pitch die in september 2025 was uitgeschreven, Fitzroy als creatief bureau verkozen

Fightclub geeft ticket weg voor BAM Congress 2025

25-11-2025 | 16:35:00
Fightclub organiseert een actie waarbij deelnemers kans maken op een ticket voor het BAM Congress 2025.

Smirnoff start wereldwijde Why Change a Good Thing-campagne

25-11-2025 | 14:28:26
De campagne richt zich op de culturele positie van het merk en de nadruk op constante smaak en kwaliteit.

Dirk van den Bosch: iO is agency, tech én consultancy

25-11-2025 | 12:04:00
In een gesprek met Bas Vlugt vertelt Dirk van den Bosch hoe iO werkt op het snijvlak van technologie, creatie, marketing en consultancy

Rick Franx: Social-first en bewijslast bij Abovo Maxlead

25-11-2025 | 11:31:00
In een gesprek met Marketing Report vertelt Rick Franx hoe de verschuiving van creatie naar bewijslast het werk fundamenteel verandert
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.