Wehkamp komt met 100 procent shoppable campagne

Wehkamp introduceert een campagne met presentatrice Leonie ter Braak waarbij middels QR-codes voor mode en fashionable living geshopt kan worden vanaf de bank. Ook de (digital) out of home uitingen zijn shoppable. Het is de eerste campagne van Wehkamp onder de door Dentsu Creative ontwikkelde de herpositionering.

Heleen Janssen, directeur marketing bij Wehkamp en Britt Boss, strategist bij Dentsu Creative: “Wehkamp is al 70 jaar hét bedrijf voor de gezinnen van Nederland. Om te blijven bieden wat huishoudens nu en in de toekomst nodig hebben, doen we wat Wehkamp altijd al deed: vooruitkijken en meegroeien met trends, tijdgeest en uitblinken in service. In een eigentijdse jas. Dat is precies waar Het mooie van nu over gaat.”

In de campagne deelt Leonie ter Braak met een knipoog haar favorieten voor komend seizoen. Als moeder van twee kinderen, laat zij met frisse nuchterheid zien wat er bij haar in huis speelt. Alle producten uit zowel de televisiecommercial als de outdoor-uitingen zijn voorzien van QR-codes, zodat alles ook direct gescand en nu gekocht kan worden.  

De campagne is ontwikkeld in samenwerking met Dentsu Creative Amsterdam en ZIGT Media.

Credits:

Klant: Wehkamp | Opdrachtgever: Heleen Janssen, Shura Vermeiren | Creatief bureau: Dentsu Creative | Creative director: Mark Muller | Creatives: Thomas Aberson, Judith Hartog | Strategy: Nine de Knecht & Britt Boss | Account Team: Lieke de Klein, Fleur van der Eijk | RTV Producer: Carmen Ramsaran | Production Company: Holy Fools | Director: David Eilander | Executive Producer: Collin Maas | Producer: Koen van der Knaap | DOP: Robbie van Brussel | Editor: Jorien Voogt | FotograafF: Rafael Bergman | Grading & Online: Captcha | Sound: Public Audio & Tambr

www.dentsucreative.amsterdam

www.zigt.nl

www.wehkamp.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Volkswagen en TeamNL lanceren Hey, is dat niet?!

13-11-2025 | 10:42:00
Na een pauze van acht jaar is de samenwerking tussen Volkswagen en TeamNL opnieuw opgestart.

Dentsu versterkt team met Daan Jongen en Felix van Wissen

03-11-2025 | 13:53:00
Dentsu breidt haar creatieve kracht bij media verder uit met de komst van Daan Jongen als Branded Content Director en Felix van Wissen als Influencer Marketing Director.

Dentsu voorspelt mensgerichte koers voor media en merk

03-11-2025 | 12:14:00
De centrale boodschap: hoe snel technologie ook verandert, menselijk gedrag blijft het startpunt voor effectieve media- en marketingkeuzes.

Genomineerden Gouden Loeki Q3 zijn bekend

03-11-2025 | 10:27:00
Kruidvat is twee keer genomineerd met campagnes rond duurzaamheid en beauty. Ook de commercial van de Politie en Omroep MAX springt in het oog

Dentsu lanceert LEGO Party! via SMG Studio

02-10-2025 | 10:56:27
Het project markeert een volgende stap in Dentsu’s investering in gaming als platform waar merken verbinding kunnen maken met een wereldwijd publiek.
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bol bereikt festivalpubliek via eerste BeReal-campagne

24-11-2025 | 15:13:04
Deze activatie was onderdeel van de crossmediale campagne, bestaande uit digitale en OOH-zichtbaarheid in zowel Nederland als België.

Frank Goren: The Invaders helpt merken in gamingcultuur

24-11-2025 | 14:00:26
In Marketing Report TV gaat Frank Goren, Strategy Officer bij The Invaders, in gesprek met Bas Vlugt over de ontwikkeling van gaming als marketingdomein.

Unlike ontwikkelt Sinterklaascampagne voor RAAK

24-11-2025 | 09:58:46
Met Reine Clause zet RAAK een personage in dat op een luchtige manier aandacht vraagt voor online gedrag.

Happiness Amsterdam en Fitzroy winnen bij ADCE

24-11-2025 | 09:58:00
Tijdens de 34e editie van de ADCE Awards in Barcelona zijn twee Nederlandse bureaus in de prijzen gevallen.

[Vacatures] De Nieuwe Zaak (DNZ) zoekt een Hubspot Specialist

24-11-2025 | 08:11:00
De Nieuwe Zaak (DNZ) is per direct op zoek naar Hubspot Specialist - Hybride, Zwolle
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.