Wehkamp komt met 100 procent shoppable campagne

Wehkamp introduceert een campagne met presentatrice Leonie ter Braak waarbij middels QR-codes voor mode en fashionable living geshopt kan worden vanaf de bank. Ook de (digital) out of home uitingen zijn shoppable. Het is de eerste campagne van Wehkamp onder de door Dentsu Creative ontwikkelde de herpositionering.

Heleen Janssen, directeur marketing bij Wehkamp en Britt Boss, strategist bij Dentsu Creative: “Wehkamp is al 70 jaar hét bedrijf voor de gezinnen van Nederland. Om te blijven bieden wat huishoudens nu en in de toekomst nodig hebben, doen we wat Wehkamp altijd al deed: vooruitkijken en meegroeien met trends, tijdgeest en uitblinken in service. In een eigentijdse jas. Dat is precies waar Het mooie van nu over gaat.”

In de campagne deelt Leonie ter Braak met een knipoog haar favorieten voor komend seizoen. Als moeder van twee kinderen, laat zij met frisse nuchterheid zien wat er bij haar in huis speelt. Alle producten uit zowel de televisiecommercial als de outdoor-uitingen zijn voorzien van QR-codes, zodat alles ook direct gescand en nu gekocht kan worden.  

De campagne is ontwikkeld in samenwerking met Dentsu Creative Amsterdam en ZIGT Media.

Credits:

Klant: Wehkamp | Opdrachtgever: Heleen Janssen, Shura Vermeiren | Creatief bureau: Dentsu Creative | Creative director: Mark Muller | Creatives: Thomas Aberson, Judith Hartog | Strategy: Nine de Knecht & Britt Boss | Account Team: Lieke de Klein, Fleur van der Eijk | RTV Producer: Carmen Ramsaran | Production Company: Holy Fools | Director: David Eilander | Executive Producer: Collin Maas | Producer: Koen van der Knaap | DOP: Robbie van Brussel | Editor: Jorien Voogt | FotograafF: Rafael Bergman | Grading & Online: Captcha | Sound: Public Audio & Tambr

www.dentsucreative.amsterdam

www.zigt.nl

www.wehkamp.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Dentsu lanceert LEGO Party! via SMG Studio

02-10-2025 | 10:56:27
Het project markeert een volgende stap in Dentsu’s investering in gaming als platform waar merken verbinding kunnen maken met een wereldwijd publiek.

Dit zijn de genomineerden voor de Audify Awards 2025

30-09-2025 | 09:34:00
De jury keek naar de kracht van geluid, auditieve originaliteit en de manier waarop merk en boodschap elkaar versterken.

Inholland kiest Dentsu Creative voor studentencampagne

29-09-2025 | 08:40:39
De samenwerking begon met de campagne Skills voor het leven, waarin studenten vaardigheden delen die niet in boeken te vinden zijn.

Dentsu Creative haalt social-expert Vivian Kowalski binnen

24-09-2025 | 08:33:22
Dentsu Creative heeft Vivian Kowalski aangesteld als creative director. Ze komt over van Somention, waar ze sinds 2021 creatief leider was.

Dentsu Creative Amsterdam bestaat twintig jaar

19-09-2025 | 09:14:27
Het bureau startte in 2005 onder de naam ACHTUNG! en maakte sindsdien campagnes voor onder meer KPN, Volkswagen, Defensie, Rabobank, Porsche en Zalando.
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

ARTIS werkt met UNLIKE aan TikTok-strategie

15-10-2025 | 12:35:54
Met deze samenwerking wil het dierenpark zich duurzaam positioneren op het platform, met content die aansluit bij de leefwereld van jongeren.

Havas Lemz ontwikkelt Doe je Updates-campagne voor EZ

15-10-2025 | 10:02:00
Cybercrime treft inmiddels bijna iedereen. Driekwart van de Nederlanders kreeg het afgelopen jaar te maken met online criminaliteit.

Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch van Makro

14-10-2025 | 17:39:00
Beide bureaus, onderdeel van IPG Mediabrands, worden verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van een gezamenlijke media- en creatiestrategie.

The Family ontwikkelt ledenwervingscampagne Follow The Money

14-10-2025 | 17:25:00
De campagne vormt het begin van een grotere serie gericht op ledenwerving en benadrukt dat het platform streeft naar 100.000 leden, het aantal dat nodig is om een krachtig tegenwicht te vormen tegen invloedrijke machtsposities in Nederland.

Dawn maakt merkcampagne voor Exact

14-10-2025 | 10:10:00
In de uitrol positioneert Exact zijn bedrijfssoftware als rustpunt in de hectiek van alledaags werk.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.