United Playgrounds lanceert geïntegreerd agency-model: één groep, acht specialismen
United Playgrounds, een groep van acht gespecialiseerde bureaus, kondigt een volledig geïntegreerde positionering aan: Empowering forward thinking brands to break new ground.
Vanaf 2025 opereert United Playgrounds als één groep met een ambitie: de status quo uitdagen en merken écht baanbrekend laten zijn binnen hun categorie.
Diederik Breijer, CEO en founder United Playgrounds: "Wat we de afgelopen 3 jaar gebouwd hebben is een dynamisch ecosysteem wat bewust anders werkt: we brengen geweldige bureaus samen, elk met een sterk DNA en een unieke identiteit, en versterken juist hun expertise en ondernemerschap. Dat is de nieuwe generatie marketing: voorbij de logge consultancies, de trage full-service modellen en de grote grijze massa waar alles in verdwijnt. Dit is digital marketingondernemerschap en wendbaarheid op schaal – precies wat de meest ambitieuze merken vandaag nodig hebben om écht leidend te zijn.
Wij zijn één groep met één visie, founder-led, met een sterke technische backbone en innovatie als kern, die “forward thinking” merken helpt om écht impact te maken. Die merken, die drive, die uitdagingen, sluiten naadloos aan bij onze ondernemersgeest.”
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Marco Ophof: De echte doorbraak van personalisatie begint nu
Verve viert 18 jaar met focus op onvervangbare merken
Anne-Marie Twigge: Meer betekenis in een gebroken wereld
Jur Baart: Zonder juniors hebben we straks geen seniors meer
Jur Baart: Het ideale bureau
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Marlies van Voorthuizen: Mentale gezondheid luistert nauw
Jurgen Retra: Een klein gebaar zegt meer dan duizend woorden
Monks ontwikkelt Veerkracht-campagne voor Pink Ribbon
DPG Media integreert Brand Metrics-technologie in Ad Manager
Onlyhumans laat Vlaanderen blauw kleuren voor Flitsmeister
Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers