[UM Futurecast] Op de roze wolk met Barbie - en Queer & Pride Amsterdam

Deze week bespreken Sander Pluijm en Koen Lourijsen met studiogast Yvonne Prins Barbie the Movie: een enorme bioscoophit of vooral de meest jaloersmakende marketing campagne van het jaar? Zijn merken terughoudender met Queer en Pride Amsterdam na kritiek van vorig jaar? We stellen Smart Rebel Head of Business Strategy Orban Büller aan je voor en wijst Carolien van 't Hek merken op hun verantwoordelijkheid ten aanzien van het WK-vrouwenvoetbal.

In UM Futurecast praten Creative Content Consultant Koen Lourijsen, Strateeg Selfet Kose en Head of Content Sander Pluijm je bij over actuele ontwikkelingen in de marketing & media industrie, analyseren impactvolle campagnes, baanbrekende innovaties en briljant creatief werk. Kortom, alle noodzakelijke informatie die je helpen je business Futureproof te maken. En te houden.

www.um.nl

 

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

[Vacatures] UM zoekt een Senior Media Consultant

11-08-2025 | 09:42:00
UM is per direct op zoek naar een Senior Media Consultant - Netherlands

[Vacatures] UM zoekt een Media Consultant

06-08-2025 | 08:35:00
UM is per direct op zoek naar een Media Consultant - Netherlands

Nieuwe Lente mediapartner Wehkamp Retail Group

02-06-2025 | 11:44:00
Het bureau verzorgt de crossmediale strategie, campagne-adviezen en onderhandelingen voor zowel Wehkamp als kleertjes.com.

[Vacatures] UM zoekt een Strategy Consultant

23-04-2025 | 10:00:00
UM is per direct op zoek naar een Strategy Consultant - Amsterdam

[Vacatures] UM zoekt een Performance Lead

23-04-2025 | 09:39:00
UM is per direct op zoek naar een Performance Lead - Amsterdam
 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

BMW start wereldwijde campagne voor iX3

15-09-2025 | 15:51:00
BMW heeft samen met Jung von Matt HAMBURG een internationale campagne gelanceerd rond de introductie van de BMW iX3.

Supermarkt Dirk benadrukt betaalbaarheid met Telegraaf-bijlage

15-09-2025 | 14:05:00
Supermarktketen Dirk heeft een bespaarbijlage uitgebracht in De Telegraaf. Daarmee speelt de keten in op de discussie over koopkracht en prijzen

Univé Zakelijk kiest Zandbeek na creatieve pitch voor zakelijke marketingcampagnes

15-09-2025 | 12:31:00
Verzekeraar Univé heeft na een pitch Zandbeek verkozen als creatief bureau voor zakelijke marketingcampagnes en content

[Vacatures] iO zoekt een Marketing Strateeg

15-09-2025 | 08:50:00
iO is per direct op zoek naar Marketing Strateeg - Campus Den Bosch

[Vacatures] Influentials zoekt een Medior Campaign Manager

15-09-2025 | 07:49:00
Influentials is per direct op zoek naar Medior Campaign Manager (36-40 uur) Fulltime · Rotterdam / Amsterdam
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.