TWBA en Wefilm maken DELA-campagne: Omdat elk leven oneindig aandacht verdient

Coöperatie DELA lanceert haar nieuwe merkcampagne waarin het uitvaartbedrijf van de organisatie centraal staat. Een bijzondere campagne, omdat DELA-medewerkers die met veel toewijding hun werk doen, zelf het gezicht van de campagne vormen. Elke dag staan zij met oog voor ieder detail klaar voor nabestaanden om het afscheid zo mooi mogelijk te maken. Omdat elk leven oneindig aandacht verdient. De campagne is verzorgd door TWBA en Wefilm .

DELA-medewerkers even in de hoofdrol

Ervaringen uit de dagelijkse praktijk staan aan de oorsprong van deze campagne. DELA toont in de film eigen mensen, het vakmanschap en professionaliteit waarmee zij te werk gaan en het inlevingsvermogen en de warmte waarmee zij bij nabestaanden thuis en in haar crematoria en uitvaartcentra ondersteunen in de week rondom een afscheid.

Een hybride stijl commercial

Roel Welling, creatief directeur bij Wefilm Creative Agency: "We willen laten zien hoe mooi de oprechte aandacht van DELA-medewerkers is. Daarvoor wilden we niet op echte uitvaarten draaien, maar wel echte verhalen met echte mensen vertellen. Daarom is er voor een ‘hybride’ stijl commercial gekozen: de DELA-medewerkers spelen zichzelf in een fictieve set. De scenes zijn gebaseerd op echt gebeurde verhalen, en dat raakt."

Omdat elk leven oneindig aandacht verdient

Nienke van den Nieuwenhof, Manager Merk, Lidmaatchap en Communicatie bij DELA: "Wij laten zien wat het werk binnen ons uitvaartbedrijf allemaal inhoudt. Voor én achter de schermen. Elke dag staan wij met liefde en oog voor ieder detail klaar voor overledenen en hun naasten, zodat het afscheid betekenisvol is en herinneringen gedeeld en doorgegeven worden. Want wij geloven dat elk leven oneindig aandacht verdient."

www.wefilm.com

www.tbwa.nl

ww.dela.nl/oneindig-aandacht

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

AKQA en TBWA winnen meeste Lampen bij ADCN Awards

18-04-2025 | 12:41:00
Tijdens de 59e editie van de ADCN Awards zijn in Theater Amsterdam de meest opvallende campagnes en concepten uit het afgelopen jaar bekroond

DDB en Fitzroy aan kop bij Esprix-uitreiking

11-04-2025 | 15:09:54
Tijdens de Esprix-uitreiking op 15 mei in het STRAAT Museum in Amsterdam ontvangen 26 campagnes in totaal 32 bekroningen.

Jordi van de Bovenkamp naar TBWA\NEBOKO

08-04-2025 | 08:06:00
Jordi van de Bovenkamp naar TBWA\NEBOKO. Hij was drie jaar lang Executive Creative Director bij Boomerang

TBWA\NEBOKO maakt campagne met digitale Sarah-pop

04-04-2025 | 13:00:00
De pop van dertig meter hoog figureert in een video die wordt gedeeld door paralympische sporters Kimberly Alkemade en Diede de Groot.

Longlisten SAN ABC Accenten 2024

27-03-2025 | 09:59:00
In de volgende fase beoordeelt de ABC jury de door de longlist kandidaten aangeleverde whitepapers.

Gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.