
Twaalf awards voor Happy Horizon bij Digital Impact Awards
Happy Horizon heeft tijdens de Digital Impact Awards in Londen groot succes geboekt. De Nederlandse bureaugroep, met in totaal twaalf nominaties, wist ze allemaal te verzilveren. De onderscheidingen gingen naar projecten die Happy Horizon ontwikkelde samen met de labels Vertigo 6 en Vortex Agency. De campagnes zijn uitgevoerd in samenwerking met Logitech, MGA Entertainment, Walibi Holland, Sligro en DAS Import. Zowel Logitech als MGA Entertainment namen vier prijzen mee naar huis.
Martin Verdult, COO bij Happy Horizon: "Wat een avond. Deze prijzen zijn een enorme erkenning voor de kracht van samenwerking. Samen met onze klanten en collega’s hebben we laten zien dat strategie, creativiteit en innovatie leiden tot resultaatgedreven campagnes die bijdragen aan de doelstellingen van onze klanten. Dat we op dit podium staan en winnen in zoveel verschillende categorieën, is iets om enorm trots op te zijn."
Goud, zilver en brons voor diverse campagnes
De bekroonde projecten op een rij:
Goud
- DAS Import – Best Use of Data
- MGA Entertainment – L.O.L. Surprise! – Best Use of Digital from the FMCG Sector
- Walibi Holland – Best Use of Digital from the Sports, Travel, Leisure and Tourism Sector
Zilver
- MGA Entertainment – L.O.L. Surprise! – Best Digital Communications as Part of an Integrated Campaign
- MGA Entertainment – Miniverse – Best Community Development
- Sligro – Best Use of Digital from the Retail Sector
- Walibi Holland – Best Use of Data
Brons
- Logitech – Logitech POP Icon launch – Best Use of Existing Social Media Platforms: Small Budget
- Logitech G – Race City – Best Digital Communications as Part of an Integrated Campaign
- Logitech G – ETC 2025 – Best Community Development
- Logitech – LOGIWORK – Best Use of Digital from the Technology, Media and Telecommunications Sector
- MGA Entertainment – Miniverse – Best Use of Digital from the FMCG Sector
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Social Advertising Consultant
Bekende Nederlandse vrouwen delen ervaringen in TENA-campagne
Diggy Dex en nabestaanden brengen herinneringslied uit voor Monuta
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Projectmanager
Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief
Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen