Trouwmarathon op 100% NL

Rob van Someren gaat als babs zoveel mogelijk liefdeskoppels in de echt verbinden tijdens ochtendshow Giorgio & Ingrid

Na een intiem Valentijnsconcert met Hannah Mae afgelopen week, hebben ochtendshow-dj's Giorgio Hokstam en Ingrid Jansen de romantische smaak te pakken. Zij organiseren op de bijzondere datum 2-5-25 een heuse trouwmarathon en hebben collega-dj Rob van Someren gevraagd om tijdens de ochtendshow als babs meerdere liefdeskoppels in de echt te verbinden. Om hoeveel stellen het gaat, dat weten ze nog niet.

Ingrid Jansen: "Ooit hoop ik zelf in het huwelijksbootje te stappen. Nu leek het me leuk om te kijken wat er allemaal bij komt kijken. Omdat we direct bij het idee al een aantal enthousiaste reacties kregen, maken we er maar gewoon een trouwmarathon van!"

Giorgio Hokstam: "Om hoeveel stellen het gaat, dat weten we nog niet. We moeten kijken hoeveel luisteraars hun mooiste dag aan ons toevertrouwen en uit gaan zoeken wat haalbaar is tijdens een ochtendshow van vier uur. Daar kan onze collega Rob van Someren, die ook babs is, vast bij helpen."

Ingrid Jansen: "Laten we hopen dat er na deze huwelijken een persoonlijk huwelijk voor mij komt."

Na het Valentijnsconcert met Waterdicht-zangeres Hannah Mae, zaten Giorgio en Ingrid op een roze wolk. Ingrid vroeg zich in de ochtendshow hardop af of het niet leuk zou zijn om een trouwerij te organiseren. Daar kregen de dj's opvallend veel reacties van luisteraars op. Al snel was het idee van een trouwmarathon geboren. Een luisteraar kwam ook met een bijzondere datum: 2-5-25. Collega-dj Rob van Someren voltrekt als bijzonder ambtenaar van de burgerlijke stand (babs) regelmatig huwelijken en werd direct gebeld door de ochtendshow-dj's om de stellen te trouwen.

De Trouwmarathon is op 2 mei 2025 van 6.00 tot 10.00 uur te horen tijdens de ochtendshow Giorgio & Ingrid op 100% NL. Luisteraars kunnen zich aanmelden via www.100p.nl

Credits:
Foto Naomi van Verseveld

[DutchMedia Podcast] met Zohair El Yassini over Streamingdiensten Nederland

31-10-2025 | 09:16:56
David de Jong en Taco Jelgersma maken in samenwerking met Audiohuis de tweewekelijkse DutchMedia Podcast. In deze podcast gaan zij in op actuele onderwerpen uit de wereld van media, marketing en telecom. Feiten en een mening met een bite

Eddy Guyt: 100% Media & Partner Netwerk bouwt verder aan partnernetwerk

01-10-2025 | 22:08:00
Marketing Report is in Volendam voor een gesprek met Eddy Guyt, chief connecting officer van 100%NL Media en Partner Netwerk

100%NL en Summit Retail Media Group brengen Meezing Top 1000 naar het tankstation

20-09-2025 | 17:10:00
100%NL en Summit Retail Media Group brengen Meezing Top 1000 naar tankstation. Radio en retailmedia smelten samen

Eddy Guyt: Ons netwerk blijft consumentgericht met B2B-touch

19-08-2025 | 16:58:00
100% Media & Partner Netwerk is gestart met het beperkt toelaten van B2B-bedrijven. We spreken hierover met oprichter/eigenaar Eddy Guyt

Wesley Sneijder reageert op geruchten in ochtendshow 100% NL

25-06-2025 | 15:16:00
Tijdens de ochtendshow van Giorgio Hokstam en Ingrid Jansen op 100% NL deed voormalig profvoetballer Wesley Sneijder mee aan het radiospel Je Raadt Het Nooit


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Blue Band en De Ruijter lanceren TikTok-serie

03-11-2025 | 15:28:00
Blue Band en De Ruijter slaan de handen ineen voor een gezamenlijke social-first campagne: Het Lekkerste Stel van Nederland.

Roorda ontwikkelt campagne Handig, van de Belastingdienst

03-11-2025 | 15:14:00
De Belastingdienst start een campagne waarin vragen en twijfels van burgers en ondernemers centraal staan.

Aidem agency creëert socialserie voor ICI PARIS XL

03-11-2025 | 14:48:00
Met het format wil het merk de wereld van beauty en lifestyle dichter bij de belevingswereld van Gen Z en jonge Millennials brengen.

Genomineerden Gouden Loeki Q3 zijn bekend

03-11-2025 | 10:27:00
Kruidvat is twee keer genomineerd met campagnes rond duurzaamheid en beauty. Ook de commercial van de Politie en Omroep MAX springt in het oog

Intertoys viert Sinterklaas met grote speelgoedavonturen

03-11-2025 | 10:17:00
De commercial en de socialcampagne zijn ontwikkeld met socialmedia-agency Modern Citizens en digital activatiebureau Engaged.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Laura Heerlien

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.