Tomas Dankers aangesteld als Head of Strategy NOBEARS

Full-service digitaal bureau NOBEARS benoemt Tomas Dankers tot Head of Strategy. In die rol is Dankers verantwoordelijk voor de verdere professionalisering van de discipline-strategie binnen NOBEARS group en geeft hij leiding aan een team van strategen die klanten adviseren op het vlak van branding, user experience, development en marketing.

Tomas Dankers: “Met het klantportfolio bedient NOBEARS diverse sectoren en maken ze écht het verschil binnen de gehele customer experience. Deze slagkracht en brede dienstverlening in combinatie met strategische uitdagingen, past enorm goed bij mij.”

Dustin Karelse, CEO van NOBEARS Group: “Tomas combineert kennis op het gebied van UX, ontwerp, innovatie en development. Hierdoor kan hij alle facetten van de CX-strategie belichten, wat enorm waardevol is voor NOBEARS.”

www.nobears.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Studio FIK ontwikkelt merkpositionering Next Energy

23-04-2025 | 15:03:00
Onder het motto Iedereen dynamisch wil het energiebedrijf dynamische energie onder de aandacht brengen als toegankelijke en voordelige optie voor consumenten.

Shortlist NIMA Marketingprijzen 2024 bekend

18-04-2025 | 12:51:16
NIMA heeft de shortlist bekendgemaakt voor de NIMA Marketingprijzen 2024. Negen organisaties zijn genomineerd in drie categorieën: Small, Medium en Large

RCA wordt Cartel Agency en lanceert vier bureaus

15-04-2025 | 08:36:33
Tegelijkertijd lanceert het bedrijf een agencygroep onder de naam Friends of Cartel.

De bevrijdende handelsoorlog

10-04-2025 | 08:47:00
Een domper op Amerikaanse overconsumptie is een godsgeschenk voor de natuur en een schot voor open doel voor wereldhandel en Europa

Bram Holzapfel (VENGEAN): Wij bouwen merken met ondernemers

09-04-2025 | 10:52:14
Bram Holzapfel is te gast bij Marketing Report TV. Hij vertelt hoe VENGEAN samen met ondernemers, investeerders en directies sterke merken ontwikkelt

Gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.