Tigerduck Agency verbindt doelgroepen op basis van mindset

Pop-up communicatiebureau zoekt samenwerking tot eind juni

Een groep van 24 jonge makers van de Belgian Advertising School is gestart met Tigerduck Agency, een pop-up communicatiebureau dat zich richt op het verbinden van mensen met een vergelijkbare denkwijze. Gedurende zeven weken ontwikkelt het team communicatie die inspeelt op gedeelde overtuigingen en gedragingen, los van leeftijdsgroepen of generaties.

Tigerduck Agency werkt volgens het principe van generation blur: het idee dat traditionele generaties vervagen door maatschappelijke en technologische ontwikkelingen. Volgens het bureau denken mensen niet meer in leeftijdscategorieën, maar in levensstijlen en waarden. De communicatieaanpak is hierop afgestemd.

Communicatie voorbij leeftijdslabels

De oprichters kiezen bewust voor een aanpak waarin gemeenschappelijke interesses en gedragingen centraal staan. Daarmee wil het bureau afstand nemen van traditionele marketingindelingen.

Dennis van Aalst, Strategy Lead bij FCB Amsterdam & McCann: "Tijdens hun bezoek in Amsterdam kraakten de Tigerduck’ers moeiteloos een complexe briefing. Ze brachten ons niet enkel ideeën, maar ook impact. Deze minds denken in mindsets. Niet in geslacht of generaties, maar in beliefs en behaviours. En dat vinden wij een hele interessante piste."

Pop-up bureau actief tot eind juni

Tigerduck Agency is actief van 12 mei tot en met 26 juni. In deze periode wil het team samenwerken met merken, bureaus en organisaties die openstaan voor een andere manier van communiceren. Daarbij ligt de focus op ideeën die impact maken en communities kunnen samenbrengen.

Voor meer informatie kan contact worden opgenomen met Sofie Driesen via [email protected] of +32 471 13 42 14.

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

[Vacatures] AndAgency Amsterdam zoekt een Senior PR & Events Manager

12-12-2025 | 08:02:00
AndAgency Amsterdam is per direct op zoek naar Senior PR & Events manager - Fulltime · Amsterdam

[The List] MOOI the agency

08-12-2025 | 10:32:00
MOOI the agency is een full-service communicatiebureau gespecialiseerd in mode, beauty en lifestyle.

[Vacatures] Neew Amsterdam zoekt een Account Manager

27-11-2025 | 08:34:00
Neew Amsterdam is per direct op zoek naar Account Manager

Nicole Verkade: AI-video daagt merken creatief uit

26-11-2025 | 08:00:00
Wat voorheen weken aan productie vroeg, kan nu in een paar dagen worden gemaakt, zonder camera, crew of draaidag.

Key Agency onthult: de beste CMS-en voor marketingteams

24-11-2025 | 14:58:00
Het kiezen van het juiste contentmanagementsysteem is heel veel méér dan alleen een technische keuze


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Marketing Week] Bob Koigi: marketeers verhogen digitale bestedingen in 2026

12-12-2025 | 12:00:24
Flexibiliteit in budgetten staat daarbij centraal: 85 procent verwacht ook in 2026 tussentijdse bijstellingen.

Fightclub zet mens centraal in campagne Hulphond Nederland

12-12-2025 | 09:19:11
De campagne laat zien wat hulphonden betekenen voor mensen die dagelijks leven met PTSS, epilepsie of andere beperkingen.

[Vacancy] Cheil Benelux has a position for Medior Strategist / Strategy Manager

12-12-2025 | 08:53:00
Cheil Benelux is directly looking for Medior Strategist / Strategy Manager - Hybrid | Amsterdam

[Vacatures] AndAgency Amsterdam zoekt een Senior PR & Events Manager

12-12-2025 | 08:02:00
AndAgency Amsterdam is per direct op zoek naar Senior PR & Events manager - Fulltime · Amsterdam

[Vacatures] AndAgency Amsterdam zoekt een Senior Paid Social Specialist

12-12-2025 | 07:47:00
AndAgency Amsterdam is per direct op zoek naar Senior Paid Social Specialist - Fulltime · Amsterdam
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.