
Tigerduck Agency verbindt doelgroepen op basis van mindset
Pop-up communicatiebureau zoekt samenwerking tot eind juni
Een groep van 24 jonge makers van de Belgian Advertising School is gestart met Tigerduck Agency, een pop-up communicatiebureau dat zich richt op het verbinden van mensen met een vergelijkbare denkwijze. Gedurende zeven weken ontwikkelt het team communicatie die inspeelt op gedeelde overtuigingen en gedragingen, los van leeftijdsgroepen of generaties.
Tigerduck Agency werkt volgens het principe van generation blur: het idee dat traditionele generaties vervagen door maatschappelijke en technologische ontwikkelingen. Volgens het bureau denken mensen niet meer in leeftijdscategorieën, maar in levensstijlen en waarden. De communicatieaanpak is hierop afgestemd.
Communicatie voorbij leeftijdslabels
De oprichters kiezen bewust voor een aanpak waarin gemeenschappelijke interesses en gedragingen centraal staan. Daarmee wil het bureau afstand nemen van traditionele marketingindelingen.
Dennis van Aalst, Strategy Lead bij FCB Amsterdam & McCann: "Tijdens hun bezoek in Amsterdam kraakten de Tigerduck’ers moeiteloos een complexe briefing. Ze brachten ons niet enkel ideeën, maar ook impact. Deze minds denken in mindsets. Niet in geslacht of generaties, maar in beliefs en behaviours. En dat vinden wij een hele interessante piste."
Pop-up bureau actief tot eind juni
Tigerduck Agency is actief van 12 mei tot en met 26 juni. In deze periode wil het team samenwerken met merken, bureaus en organisaties die openstaan voor een andere manier van communiceren. Daarbij ligt de focus op ideeën die impact maken en communities kunnen samenbrengen.
Voor meer informatie kan contact worden opgenomen met Sofie Driesen via sofie@tigerduckagency.com of +32 471 13 42 14.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Grassa kiest Cogonez als strategisch communicatiepartner
[Vacancy] Initiative has a position for Partnerships Manager - Nike
[Vacatures] De Reclamefabriek zoekt een Senior Full-Stack Developer
[Vacatures] ZIGT zoekt een Media Director
[Vacatures] ZIGT zoekt een Social Advertising Consultant
Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen