
The Best Social Awards: dit zijn de winnaars van de tiende editie
Voor het tiende jaar op rij zijn donderdag 1 januari The Best Social Awards uitgereikt. Bram Krikke was de winnaar van de avond. De radio-dj ging als enige met twee awards naar huis, namelijk voor Beste Personality en voor de nieuwe categorie Beste Duo samen met TikTokkerPieter Valley. Ook de Bankzitters, TikTokker Levi, de Hofman-broers en oud Temptation Island-deelnemer Iris de Waard, mochten een prijs in ontvangst nemen.
Diederik Broekhuizen: "Toen ik tien jaar geleden een blog begon over al het moois en grappigs op social media, had ik nooit durven dromen dat The Best Social tot zoiets groots zou uitgroeien. Ieder jaar weer kenmerken we ons doordat we gevestigde namen vieren en opkomende creators erkennen. Deze enorme awardshow in de Kromhouthal, tijdens een jubileumjaar, voelt als een grote mijlpaal."
Van 11 tot en met 22 januari konden er via de website van The Best Social Awards stemmen worden uitgebracht op de genomineerden. Meer dan 170.000 mensen brachten een stem uit op hun favoriete social smaakmakers. De presentatie was in handen van Igmar Felicia en Janey Jacké. Tijdens de awardshow werden ook vijftien business awards uitgereikt.
Winnaars van The Best Social Awards 2024
- Beste Duo: Bram Krikke & Pieter Valley
- Beste TikTokker: Levi van Brug
- Beste Personality: Bram Krikke
- Beste Nieuwkomer: Nadeche & Mootje
- Beste Podcast: BROERS
- Beste YouTuber: Bankzitters
- Beste Positive impact: Pieter Busman
- Beste Gamer: Don Verhage
- Beste Realityster: Iris de Waard
- Beste Instagrammer: Floris Göbel
- Beste X'er: Adriaan ter Braack
De complete lijst met alle genomineerden en categorieën is hier te vinden.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Truus aan de slag met social content Douwe Egberts
Michiel Frackers: Microsoft onttroont Apple
Monkeys & Bananas activeert Gen Z voor SPAR op TikTok
[Vacatures] Springbok zoekt een Display Specialist
Peter van Wijnaerde: Marketing hoeft geen checkbox-marathon te zijn
Gepubliceerd door: Daan Dekkers