Taylor Travel Management Group kiest Craftmore voor vernieuwing van merk- en digitale identiteit

Na het afronden van het merkstrategie traject voor Taylor Travel Management Group, heeft het creative digital agency Craftmore de opdracht gekregen om de strategie door te vertalen naar een vernieuwde merk- en digitale identiteit. De samenwerking richt zich op het ontwerp van een logo en de visuele identiteit, digital identity design, user experience (UX) en de vormgeving en realisatie van de website en het boekingsplatform. De website en visuele identiteit zullen gericht zijn op het versterken van de klantbeleving.

Mathijs Raap, CEO van Taylor Travel Management Group: "Dit project is een logische next step in de groeifase van Taylor. Het is ons doel om de kernwaarden van Taylor Travel Management Group naadloos te integreren in een visuele identiteit die niet alleen de luxe en exclusiviteit van het merk weerspiegelt, maar ook de gebruikerservaring naar een hoger niveau tilt. We streven naar het consequent verrassen en verbazen van onze vooraanstaande klanten."

Floris Derksen, Creative Director van Craftmore: "Met deze nieuwe aanpak willen we niet alleen aan de norm van luxury travel voldoen, maar overstijgen."

De lancering van de website en de bijbehorende digitale ervaringen zijn gepland voor na de zomer.

www.craftmore.nl

www.taylortravelmanagement.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Craftmore ontwikkelt B2B-campagne outdoormerk Marmot

22-05-2025 | 13:58:52
De campagne, gericht op de Europese markt, benadrukt hoe regen juist uitnodigt tot buitenactiviteiten.

Ablestar ontwikkelt merkstrategie voor Azra Luxury Skincare

20-05-2025 | 10:32:00
Strategiebureau Ablestar is door Azra Luxury Skincare geselecteerd voor het ontwikkelen van de internationale merkstrategie en positionering.

Danielle Guirguis (Smarthouse) & Esther Smit (Remake Society) over impact maken

15-04-2025 | 15:20:33
We spreken Danielle Guirguis en Esther Smitover over de kracht van samenwerken

Joost van Gorsel (0to9): Een merk moet kloppen van binnen én buiten

15-04-2025 | 12:09:00
We spreken Joost van Gorsel over waarde-gedreven creativiteit, trots zijn op je merk en AI als katalysator voor innovatie.

Craftmore bouwt luxe online brand experience voor Taylor

15-04-2025 | 10:34:00
Craftmore heeft de website van Taylor Travel Management Group vernieuwd. De digitale transformatie moet bijdragen aan de groeiplannen van het luxemerk

Gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.