
Taylor Travel Management Group kiest Craftmore voor vernieuwing van merk- en digitale identiteit
Na het afronden van het merkstrategie traject voor Taylor Travel Management Group, heeft het creative digital agency Craftmore de opdracht gekregen om de strategie door te vertalen naar een vernieuwde merk- en digitale identiteit. De samenwerking richt zich op het ontwerp van een logo en de visuele identiteit, digital identity design, user experience (UX) en de vormgeving en realisatie van de website en het boekingsplatform. De website en visuele identiteit zullen gericht zijn op het versterken van de klantbeleving.
Mathijs Raap, CEO van Taylor Travel Management Group: "Dit project is een logische next step in de groeifase van Taylor. Het is ons doel om de kernwaarden van Taylor Travel Management Group naadloos te integreren in een visuele identiteit die niet alleen de luxe en exclusiviteit van het merk weerspiegelt, maar ook de gebruikerservaring naar een hoger niveau tilt. We streven naar het consequent verrassen en verbazen van onze vooraanstaande klanten."
Floris Derksen, Creative Director van Craftmore: "Met deze nieuwe aanpak willen we niet alleen aan de norm van luxury travel voldoen, maar overstijgen."
De lancering van de website en de bijbehorende digitale ervaringen zijn gepland voor na de zomer.
www.taylortravelmanagement.com
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Danielle Guirguis (Smarthouse) & Esther Smit (Remake Society) over impact maken
Joost van Gorsel (0to9): Een merk moet kloppen van binnen én buiten
Craftmore bouwt luxe online brand experience voor Taylor
Michel van Velde (Craftmore): Door onze aanpak zijn we flexibel en kunnen we echt bouwen aan iets bijzonders
Craftmore ontwikkelt Europese B2B-campagne voor Marmot
Gepubliceerd door: Daan Dekkers