Talpa Network: Edwin Evers op vrijdagmiddag bij Radio 538

Talpa Network heeft Edwin Evers teruggehaald bij Radio 538. Hij gaat per 2 februari 2024 elke vrijdag van 14:00 tot 18:00 uur samen met Cobus Bosscha en nieuwslezer Henk Blok het programma Evers & Co maken. Edwin Evers maakte tot eind 2018 achttien jaar lang het dagelijkse ochtendprogramma Evers Staat Op, waarmee hij hoge marktaandelen wist te scoren voor Radio 538.

Cobus Bosscha is thans sidekick en producer van het programma Somertijd op Radio 10; Henk Blok is nieuwslezer bij het programma Ekdom in de Morgen op Radio 10 en was tot eind 2018 ook betrokken bij Evers Staat Op.

Vijf jaar lang had Edwin Evers geen (vast) radioprogramma, maar viel hij af en toe wel in bij Radio 10 en Radio 538 (onderdeel van Talpa Network).

Dave Minneboo, Creative Director radio bij Talpa Network: ‘’De dag waarvan onze luisteraars hoopten dat ‘ie zou komen is daar: de koning van de Nederlandse radio is terug op het vertrouwde nest; on air, bij 538! Dit keer zonder vroege wekker, maar met een ijzersterke kick-off van het weekend. Zijn groen-paarse hart klopt nog steeds en daar kunnen onze luisteraars straks eindelijk weer van gaan genieten.’’

Edwin Evers: “Ik heb ontzettend veel zin om samen met Cobus Bosscha, Henk Blok en de 538-luisteraars het weekend in te luiden. Dat gaan we doen met leuke gasten, livemuziek en vooral heel veel lachen. Voor mij is er ook maar één station waar ik dit kon gaan doen en dat is Radio 538.”

Foto: Emma Pot/Talpa Network

www.538.nl

www.talpanetwork.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Sky Radio The Christmas Station tot kerst te horen in Albert Heijn

06-12-2025 | 06:45:00
Vanaf 6 december tot aan kerst is Sky Radio The Christmas Station in alle winkels van Albert Heijn te horen

Sky Radio van feel good naar greatest hits

02-12-2025 | 01:15:00
Sky Radio zal zich vanaf begin 2026 voortaan focussen op greatest hits. Dit maakte Talpa Network tijdens het Talpa Media-evenement Connecting the Dots (voor adverteerders) bekend

Gezamenlijke nieuwsmediasector en NDP Nieuwsmedia sturen brandbrieven aan informateur Buma

20-11-2025 | 11:36:00
Zowel NDP Nieuwsmedia als 22 nieuwsmediaorganisaties gezamenlijk hebben brieven gestuurd aan informateur Sybrand Buma om hem op te roepen dat een volgende regering werk maakt van mediabeleid

Talpa Media: connecting the dots in veranderend medialandschap

18-11-2025 | 12:33:00
Talpa Media positioneerde zich op maandag 17 november 2025 voor meer dan 500 relaties in Amsterdam als een open netwerk met een volledig media- aanbod

Talpa Network zet in op dagelijkse talkshow De Juice met Yvonne Coldeweijer

17-11-2025 | 11:58:00
Talpa Network zet in op de dagelijkse talkshow De Juice met Yvonne Coldeweijer met gasten vanaf 5 januari 2026 op Net5. De talkshow zal elke werkdag om 20:00 uur worden uitgezonden
 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: De ontwikkelingen die 2025 hebben gedefinieerd

19-12-2025 | 12:46:00
AI wordt in rap tempo de bepalende kracht achter de transformatie van marketing­leadership en prioriteiten voor 2026.

Philips zet refurbished producten centraal met Back Friday

19-12-2025 | 12:41:00
Philips Personal Health heeft Back Friday gelanceerd, een initiatief dat twee weken na Black Friday aandacht vraagt voor de hoeveelheid retouren

NS geeft jongeren 40 procent korting op treinreizen

19-12-2025 | 12:32:00
NS ontwikkelde de campagne samen met TBWA\NEBOKO. Met een lichte toon wil NS ouders helpen hun taxi-rol los te laten

SuperRebel en Bruut ontwikkelen Europese campagne voor Goliath Games

18-12-2025 | 22:53:05
SuperRebel Agency en Bruut hebbben een Europese online campagne ontwikkeld voor Goliath Games en het kaartspel Shit Happens

CANAL+ zet cinema centraal in campagne TANGO

18-12-2025 | 11:22:00
Met de campagne benadrukt het concern zijn langdurige band met de filmindustrie en positioneert het zich als partner binnen het creatieve proces van film.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.