Talpa Network: Edwin Evers op vrijdagmiddag bij Radio 538

Talpa Network heeft Edwin Evers teruggehaald bij Radio 538. Hij gaat per 2 februari 2024 elke vrijdag van 14:00 tot 18:00 uur samen met Cobus Bosscha en nieuwslezer Henk Blok het programma Evers & Co maken. Edwin Evers maakte tot eind 2018 achttien jaar lang het dagelijkse ochtendprogramma Evers Staat Op, waarmee hij hoge marktaandelen wist te scoren voor Radio 538.

Cobus Bosscha is thans sidekick en producer van het programma Somertijd op Radio 10; Henk Blok is nieuwslezer bij het programma Ekdom in de Morgen op Radio 10 en was tot eind 2018 ook betrokken bij Evers Staat Op.

Vijf jaar lang had Edwin Evers geen (vast) radioprogramma, maar viel hij af en toe wel in bij Radio 10 en Radio 538 (onderdeel van Talpa Network).

Dave Minneboo, Creative Director radio bij Talpa Network: ‘’De dag waarvan onze luisteraars hoopten dat ‘ie zou komen is daar: de koning van de Nederlandse radio is terug op het vertrouwde nest; on air, bij 538! Dit keer zonder vroege wekker, maar met een ijzersterke kick-off van het weekend. Zijn groen-paarse hart klopt nog steeds en daar kunnen onze luisteraars straks eindelijk weer van gaan genieten.’’

Edwin Evers: “Ik heb ontzettend veel zin om samen met Cobus Bosscha, Henk Blok en de 538-luisteraars het weekend in te luiden. Dat gaan we doen met leuke gasten, livemuziek en vooral heel veel lachen. Voor mij is er ook maar één station waar ik dit kon gaan doen en dat is Radio 538.”

Foto: Emma Pot/Talpa Network

www.538.nl

www.talpanetwork.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

[DutchMedia Podcast] met Michel van der Voort (Screenforce) over de tv-disruptie

19-09-2025 | 16:10:50
David de Jong en Taco Jelgersma maken in samenwerking met Audiohuis de tweewekelijkse DutchMedia Podcast. In deze podcast gaan zij in op actuele onderwerpen uit de wereld van media, marketing en telecom. Feiten en een mening met een bite

Radio 538 tot 2028 radiopartner KNVB

12-09-2025 | 00:43:00
De KNVB en Talpa Network hebben hun partnerschap verlengd tot 30 juni 2028

Talpa Network pro forma in beroep over aantal FM-radiostations

09-09-2025 | 16:47:00
Talpa Network is pro forma in beroep gegaan bij het College van Beroep voor het Bedrijfsleven (CBb) tegen een vonnis van 1 juli 2025 over het maximaal aantal landelijke FM-radiostations dat een bedrijf mag bezitten.

Na Malou Petter ook Art Rooijakkers weg bij Nieuws van de Dag

18-08-2025 | 16:26:00
Art Rooijakkers is gestopt bij het opinieprogramma Nieuws van de Dag dat Talpa Network samen met de Telegraaf maakt en op SBS 6 uitzendt. Hij blijft bij Talpa Network werken, maar bij welk programma is nog onduidelijk. Thomas van Groningen is aangesteld als vaste presentator.

Gordon Heuckeroth en Froukje de Both vanaf 1 september op Radio 10

14-08-2025 | 17:09:00
 Gordon Heuckeroth en Froukje de Both zullen per 1 september 2025 de ochtendshow van Radio 10 van 06:00 tot 09:00 uur presenteren. Ze nemen daarmee de plek over van Lex Gaarthuis die na het vertrek van Gerard Ekdom in juni 2024 de Radio 10 ochtendshow is gaan maken
 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Stacey Rookhuizen voelt als campagneleverancier deel van het VVD-team

07-11-2025 | 21:52:39
Stacey Rookhuizen is oprichter/eigenaar van Bombilate Media. Matthijs van de Burgwal is hoofd strategie bij de VVD.  We spreken beiden over de verkiezingscampagne voor de VVD die Bombilate Media voor de vierde keer maakte

Nasser El Kamouchi: De wake-up call voor marketeers

07-11-2025 | 15:20:00
Succes wordt niet langer bepaald door wie het meeste mediabudget heeft, maar door wie het meest consequent zijn merkverhaal weet te vertellen.

Bob Koigi: De toekomst is voor de menselijke merken

07-11-2025 | 11:12:15
De toekomst is niet voor de merken met de slimste technologie, maar voor de merken die drie tijdloze menselijke principes begrijpen

Fightclub en WeCare lanceren Good for you!

07-11-2025 | 09:33:00
Tijdens deze gratis middagsessie krijgen marketeers een praktische toolkit aangereikt om richting 2026 hun positie te versterken.

Studio FIK ontwikkelt campagne rond gezond schermgebruik

06-11-2025 | 12:12:00
Gemeente Haarlem en GGD Kennemerland vragen deze maand aandacht voor beschermtijd, momenten die je bewust vrijhoudt van digitale prikkels.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.