Stukje van Mij van Dentsu Creative (KPN) en Refurb van Le Pub (Philips) op shortlists

Nederland doet het dit jaar relatief goed met de vermeldingen op de shortlists bij de Cannes Lions.

Stukje van Mij de voor KPN ontwikkelde campagne van Dentsu Creative (met medewerking van Ambassadors) heeft twee extra vermeldingen op shortlists gekregen in de categorie Creative Strategy in de subcategorie Audience Insights en Corporate Purpose & social Responsability. Eerder had Stukje van Mij al de nodige vermeldingen in shortlists gekregen en een Zilveren Lion gewonnen.

Ook Beer Retirement Account van Media.Monks die voor Poker Beer is gemaakt heeft twee extra nominaties in de categorie Creative Strategy Consumer Goods en Market Disruption verkregen.

De Philips-campagne Refurb van Le Pub (Publicis Groupe) heeft twee shortlist vermeldingen verkregen bij de Cannes Lions: in de subcategorie Expérience Transformation in de categorie Creative Business Transformation en in de subcategorie Creative Commerce in de categorie Sustainable Commerce.

The Mammot Meatbal die door VML Amsterdam samen met VML Antwerpen (WPP-bureau) is gemaakt heeft twee shortlist nominaties verkregen in de subcategorie Marketing Disruption en Brand Purpose & Innovation in de categorie Creative Business Transformation.

Flora Skip the Cow van Blue Band (Flora Plant) dat ontwikkeld is door Upfield Amsterdam met Pablo Londen in de categorie Creative Strategy in de subcategorie Consumer Goods en de campagne Pink Chip van AKQA Amsterdam kreeg een extra nominatie in de subcategorie Use of Digital Platforms in de categorie Creative Strategy in de subcategorie Data & Analytics.

De winnaars van deze shortlistvermeldingen worden donderdag 20 juni bekend.

www.canneslions.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

Countdown to Cannes - Britt Oude Lenferink

14-06-2025 | 09:00:00
In the countdown to Cannes Lions, MarketingReport will be introducing you to the RA*W Summercourse 2025 delegation

RA*W laat creatief talent pitchen tijdens vlucht naar Cannes

13-06-2025 | 12:30:00
n samenwerking met Matt Sleeps pitchen zij hun concept niet pas op het festival, maar al onderweg naar de Franse kustplaats.

Bob Koigi: Cannes International Festival of Creativity

13-06-2025 | 11:47:00
Nu het grootste evenement binnen de creatieve marketingwereld, het Cannes Lions Festival eraan komt zetten bureaus en merken hun beste beentje voor

Countdown to Cannes - Emily Oostveen, Crip

13-06-2025 | 09:00:00
In the countdown to Cannes Lions, MarketingReport will be introducing you to the RA*W Summercourse 2025 delegation

Marketing Report en New Business Radio live vanuit Cannes

13-06-2025 | 08:37:00
Van maandag 16 tot en met donderdag 19 juni worden dagelijkse uitzendingen verzorgd vanuit de Franse badplaats.
 

Gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.