
Somention aan de slag voor #teamkruidvat op TikTok en Instagram
Kruidvat, onderdeel van AS Watson, en Somention slaan de handen in één voor een employer branding strategie op TikTok en Instagram. Somention gaat in deze pilot aan de slag om de positie van Kruidvat als aantrekkelijke werkgever onder de jonge doelgroep te versterken en het bereik te vergroten. Daarnaast zal het social media bureau ook al het community management voor de ‘teamkruidvat’ accounts verzorgen.
Vivian Kowalski, Executive Creative Director at Somention: "Met het ontwikkelen van spot-on content voor de doelgroep en het verhogen van interactie binnen de community, willen we het echte karakter en de inclusieve sfeer van Kruidvat laten zien. Werken bij Kruidvat draait om fun, gezelligheid en werken met je vrienden en dat is precies wat je op onze kanalen gaat terugzien. We zien dat de doelgroep goed reageert op onze eerste content en dat er al veel interactie plaatsvindt! Dat voorspelt veel goeds."
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
DigitalAgency100 2026 | De Genomineerden
Barry Bol start als artdirector bij The USP Agency
Dan Verhoeven: Frontrunner zijn is de standaard verleggen
[Vacancy] Somention has a position for International Webcare & Community Managers
Dentsu Creative haalt social-expert Vivian Kowalski binnen
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bekende Nederlandse vrouwen delen ervaringen in TENA-campagne
Diggy Dex en nabestaanden brengen herinneringslied uit voor Monuta
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Projectmanager
Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief
Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland
Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers