Simon Lévelt kiest voor STROOM

Simon Lévelt heeft STROOM gekozen als media- en performancebureau, vanwege de expertise in mediaplanning en inkoop. Simon Lévelt is een koffiebranderij en theehandel met een internationale markt. Het bedrijf bevindt zich in een nieuwe fase van merkontwikkeling en werkt aan een groeistrategie om een breder publiek te bereiken. 

Merkontwikkeling en duurzaamheid

De strategie Koffie en thee in de Groene Eeuw vormt de basis voor de duurzaamheids- en groeiambities van Simon Lévelt. Dit heeft geresulteerd in initiatieven zoals een 100 procent biologisch koffie- en theeassortiment, duurzaamheidscampagnes, verpakkingsvrij winkelen en duurzamer verpakken. Het merk richt zich op het versterken van de merkidentiteit en het bereiken van een brede doelgroep. Een eerste stap is de lancering van een always-on crossmediale campagne, die op 20 januari van start gaat met een televisiereclame.

Cathelijne Hamilton-Bouman, marketingmanager Simon Lévelt: "Simon Lévelt is toe aan een volgende communicatiefase en STROOM past daar heel goed bij. De business floreert, extra groei op basis van merk- en media-advies is daarom zeer welkom. We hebben alle vertrouwen in een succesvolle toekomst. De afgelopen kennismakingsperiode belooft veel goeds."

Matthijs Kloezeman, Client Service Director STROOM: "We zijn heel blij om voor dit Nederlandse merk aan de slag te gaan. Onze mediacommerce werkwijze gaf een effectieve balans van merk- en performance in het voorstel. Een aanvullend effectief mediaplan met goede inkoopcondities gaat Simon Lévelt vooruithelpen in deze complexe en competitieve markt."

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Jos Govaart leidt nu ook Modern Citizens

19-08-2025 | 08:57:06
De uitbreiding van zijn rol past binnen de bredere strategie van Candid om klanten geïntegreerde oplossingen te bieden

STROOM breidt samenwerking met CEWE uit in Benelux

22-07-2025 | 13:47:00
Media- en performancebureau STROOM blijft verantwoordelijk voor de mediastrategie van CEWE in Nederland en België.

Elho kiest voor STROOM

04-02-2025 | 18:05:00
De strategische denkkracht en totaalbenadering van branding en performance gaf de doorslag in de keuze voor STROOM.

[Grow by DPG Media] Zo pak je jouw doelgroep in met influencermarketing

20-11-2024 | 10:54:15
In Nederland zegt 89 procent van de marketeers dat influencermarketing steeds belangrijker wordt en relatief veel return on investment genereert

[Grow by DPG Media] Positieve perceptie voor de Nederlandse Golf Federatie

12-11-2024 | 14:37:00
Met de campagne Welcome to the club wil de NGF breken met conventies en een jongere doelgroep aanspreken door te spelen met de vooroordelen.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Junior Creatieve Designer

04-09-2025 | 08:44:00
Mediahuis is per direct op zoek naar een Junior Creatieve Designer - Amsterdam

NRC lanceert campagne over houvast in een wereld vol ruis

03-09-2025 | 14:35:00
NRC is gestart met een campagne die inspeelt op de effecten van de overvloed aan nieuws en desinformatie. De campagnefilm is ontwikkeld met We Agency

[Vacancy] Kinesso zoekt een Programmatic Consultant

03-09-2025 | 09:09:00
Kinesso is per direct op zoek naar Programmatic Consultant - Amsterdam

Natwerk en AM ontwikkelen campagne rond leefomgevingen

02-09-2025 | 15:39:00
Met de campagne wil AM laten zien hoe het bedrijf kijkt naar de mogelijkheden van gebiedsontwikkeling en hoe leefomgevingen met maatschappelijke waarde kunnen worden gecreëerd.

Persuade ontwikkelt campagne voor betaalbare diamant Zeeman

02-09-2025 | 14:38:00
De campagne moet laten zien dat diamanten niet altijd duur hoeven te zijn en maakt de vaak ondoorzichtige markt toegankelijker.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.