Rogier Bart de Jonge Country Manager Benelux Beiersdorf

Rogier Bart de Jonge wordt per 1 juli 2025 benoemd tot Country Manager Benelux bij Beiersdorf. Hij volgt Karin de Koning op, die per 1 juni aan de slag gaat als General Manager Middle East in Dubai. Rogier Bart de Jonge was eerder actief als Country Manager Central Eastern Europe binnen hetzelfde bedrijf en rapporteert in zijn nieuwe functie aan Alice Jactel, General Manager France en Benelux.

Continuïteit in leiderschap

Alice Jactel, General Manager France en Benelux: "We zijn verheugd met de benoeming van Rogier tot Country Manager Benelux. Zijn strategisch inzicht en resultaatgerichte aanpak zullen van grote waarde zijn voor de verdere ontwikkeling van onze activiteiten in de Benelux-markt. Hij staat voor het belang van persoonlijke relaties en het opbouwen van vertrouwen binnen teams. Tegelijkertijd stuurt hij aan op continue innovatie en de adoptie van nieuwe technologieën en gelooft sterk in modern leiderschap dat inclusief is, vertrouwen centraal stelt en een gemeenschapsgevoel bevordert. We hebben er alle vertrouwen in dat hij de succesvolle lijn die onder Karin is ingezet, op een krachtige manier zal voortzetten."

Bijdrage Karin de Koning

Karin de Koning werkte dertien jaar in verschillende commerciële functies bij Beiersdorf. In de Benelux gaf zij onder meer vorm aan een geïntegreerde organisatie met één managementteam. Onder haar leiding zijn merken als NIVEA, Labello, Eucerin en Hansaplast verder ontwikkeld via samenwerkingen met maatschappelijke organisaties en handelspartners.

De overstap naar het Midden-Oosten is een volgende stap binnen Beiersdorf. In haar nieuwe rol werkt Karin de Koning onder leiding van Hamish Douglas, Senior Vice President AME.

Toekomst in de regio Midden-Oosten

Karin de Koning: "Ik ben ontzettend trots op wat we met het Benelux-team hebben bereikt en heb er alle vertrouwen in dat Rogier met zijn ervaring en leiderschap de ingeslagen weg succesvol zal vervolgen en de organisatie naar een volgend niveau zal tillen. Tegelijkertijd kijk ik uit naar mijn nieuwe uitdaging als General Manager Middle East, waar ik mijn ervaring wil inzetten om de groei in deze dynamische markten te versnellen en onze marktpositie en merkbekendheid verder uit te bouwen."

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Technische detachering verschuift in 2026 naar langdurige inzet

16-12-2025 | 13:06:32
De markt voor technische detachering beweegt in 2026 richting langdurige inzet en een veranderende vraag naar specialismen.

DCVF benoemt Sanne Demir tot transitiemanager

15-12-2025 | 19:51:00
Sanne Demir is bij activatiebureau DCVF benoemd tot transitiemanager. Zij is sinds oktober 2019 werkzaam voor DCVF als strateeg en gedragsdeskundige

Els Dijkhuizen wordt CMO McDonald’s Nederland

15-12-2025 | 12:04:00
Zij volgt Stijn Mentrop op, die afgelopen zomer de stap maakte naar de rol van CMO bij McDonald’s Duitsland

Giovanni Piccirilli verlaat RTL Nederland (en DPG Media)

12-12-2025 | 13:11:00
Giovanni Piccirilli, CTO van RTL Nederland heeft aangekondigd het bedrijf te verlaten. In de gewijzigde organisatiestructuur met DPG Media is de Vlaamse Frank Mathys die al CTO was van DPG Media, voortaan ook CTO voor de audio- en video-unit waar RTL Nederland onder valt

De outsourcing-paradox: zo worden je IT’ers waardevoller

09-12-2025 | 15:15:55
Veel marketingteams willen vooruit, maar blijven hangen in dezelfde patronen.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Happy Horizon lanceert AI Optimizer voor AI-vindbaarheid

16-12-2025 | 10:57:19
Een geïntegreerde dienst die organisaties helpt vindbaar en relevant te blijven in de snel veranderende wereld van AI-gedreven zoekresultaten.

Dentsu Creative tekent voor eindejaarsfilm Rabobank

15-12-2025 | 16:13:14
Centraal staat de rol die de bank speelt op dagelijkse momenten die voor klanten van belang zijn.

Rebranding van Whello krijgt vorm via eigen merchandise

15-12-2025 | 12:01:51
De kledinglijn met abstracte designs maakt het merkverhaal zichtbaar op de werkvloer en versterkt het werkgeversmerk.

NOISE kiest user-generated aanpak in vuurwerkcampagne

15-12-2025 | 11:27:00
NOISE maakt onderdeel uit van het Only-netwerk en bestaat deze maand 20 jaar.

[Vacatures] Key Agency zoekt een Community Manager / Webcare Agent

15-12-2025 | 09:23:00
Key Agency is per direct op zoek naar een Community Manager / Webcare Agent - 5-15 uur per week - Remote
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.