Result Recruitment en Carf bundelen krachten

Result Recruitment en Carf.io slaan de handen ineen om organisaties in Nederland te voorzien van flexibel en strategisch marketing leiderschap. Door hun krachten te bundelen, brengen zij een uniek aanbod van Fractional Executives naar de markt: ervaren marketing, communicatie & media professionals die direct impact maken – zonder lange onboarding, mét een strategische visie en hands-on uitvoering.

Result Recruitment werkt al 20 jaar als specialist in het bemiddelen van interim- en vaste professionals in media, marketing en advertising. Carf.io richt zich met haar platform op fractional marketing, communicatie en media experts. De samenwerking stelt beide organisaties in staat om groeibedrijven, scale-ups, corporates en private equity-partijen nog beter te bedienen met senior marketing leiders die flexibel, schaalbaar en resultaatgericht kunnen worden ingezet.

Jarno Stolk, oprichter Carf.io: "We geloven dat elk bedrijf recht heeft op strategisch marketing leiderschap. Met deze samenwerking maken we dat mogelijk, op een manier die past bij de dynamiek van vandaag."

Wat zijn Fractional Executives?

Fractional Executives zijn ervaren leiders die op management en directie-niveau functioneren en hun tijd en expertise verdelen over meerdere organisaties. In tegenstelling tot interim-managers, die vaak tijdelijk voor een afgebakende opdracht worden ingehuurd, bouwen Fractional Experts langdurige partnerships op, maar dan voor een beperkt aantal dagen per week. Ze zijn flexibel inzetbaar, integreren zich volledig met het team en leveren vanaf dag één een strategische en operationele meerwaarde.

Annemieke Homan, Lead Result Recruitment: "Met het uitgebreide netwerk van Result Recruitment kunnen we snel schakelen en precies die expertise leveren die nodig is – of het nu gaat om tijdelijke of vaste versterking, het professionaliseren van een marketingteam of het begeleiden van digitale transformatie."

www.resultrecruitment.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Cees Faes: Ik voel een afstand

17-10-2025 | 10:58:24
Vanochtend om kwart over zes stond ik weer in de file. Niet omdat ik daar plezier in heb, ik heb geen fetisj voor remlichten

Roderick Hietbrink: We willen hét merk van Nederland zijn

16-10-2025 | 17:03:00
Bas Vlugt spreekt met Roderick Hietbrink, Head of Marketing Verkade, over de geschiedenis, toekomst en digitale koers van het iconische Nederlandse merk.

Markteffect wint voor de twaalfde keer FD Gazellen Award

16-10-2025 | 11:24:56
De prijs onderstreept de voortdurende ontwikkeling van Markteffect als toonaangevende speler in de onderzoeks- en insightsbranche.

[Vacatures] Kinesso zoekt een Data Scientist

16-10-2025 | 09:27:00
Kinesso is per direct op zoek naar een Data Scientist - Amsterdam

[Vacatures] iO zoekt een Digital Marketeer

16-10-2025 | 08:54:00
iO is per direct op zoek naar Digital Marketeer - Campus Den Bosch


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bekende Nederlandse vrouwen delen ervaringen in TENA-campagne

17-10-2025 | 12:37:27
Rond Wereld Menopauze Dag lanceert TENA de campagne Het is stil voor de overgang, ontwikkeld in samenwerking met Publicis Groupe Nederland en Boomerang.

Diggy Dex en nabestaanden brengen herinneringslied uit voor Monuta

17-10-2025 | 11:30:46
Monuta lanceert dit jaar de vierde editie van de campagne November 2 Remember met een bijzonder initiatief: een nieuw lied van Diggy Dex

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Projectmanager

17-10-2025 | 09:20:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Projectmanager - Amsterdam

Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief

16-10-2025 | 18:14:00
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.

Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland

16-10-2025 | 17:53:00
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.