RA*W en Result Recruitment lanceren de Career Hotline

RA*W merkt dat er bij creatief talent, van studenten tot starters, veel vragen spelen. Vragen die ze soms aan niemand kunnen stellen, of waarvan ze niet weten aan wie ze die zouden moeten richten, maar die wel cruciaal kunnen zijn voor hun carrière. Vanuit dat inzicht hebben RA*W en Result samen de Career Hotline ontwikkeld. Met de Career Hotline kunnen deze talenten via RA*W vragen stellen aan Result en gebruik maken van de expertise van hun uitgebreide netwerk.

Hoe werkt het?

In een terugkerend social format vraagt RA*W via Instagram haar community om hun meest prangende werk- en carrière gerelateerde vragen te sturen. Voorbeelden van vragen zijn: “Wanneer is het een goed moment om een salarisverhoging te vragen?”, “Hoe bereid ik me het beste voor op mijn eindejaarsgesprek?”, “Hoe bespreek ik moeilijke onderwerpen met mijn manager?” of Hoe kaart ik het aan als ik niet voor een merk wil werken vanuit mijn duurzaamheids idealen"?

Mara Janssen, boardmember bij RA*W: "Het zijn vaak vragen die wij zelf ook hebben gehad, waarvan we het juiste antwoord eigenlijk niet altijd weten, of zaken die je normaal gesproken alleen door trial and error leert. Maar het zijn eigenlijk altijd vragen waarvan je denkt: ‘Had iemand me dat maar eerder verteld."

Alle vragen worden verzameld en beantwoord door Result. Dankzij hun expertise en ervaring binnen de creatieve industrie weten zij precies de juiste antwoorden te geven. Vervolgens worden de antwoorden gedeeld met de hele community via hetzelfde social format, zodat iedereen binnen RA*W kan profiteren van de kennis en adviezen.

Mark Koot, Lead Marketing & Media bij Result Recruitment Group: "Voor ons is recruitment meer dan de juiste persoon op de juiste plaats zien te krijgen. Wij zien dagelijks veel talent voorbij komen. Een generatie die waanzinnig ambitieus en leergierig is, maar ook een generatie die net zijn eerste stappen in het medialandschap heeft gezet. Vanzelfsprekend komen er dan veel vragen naar boven. Als de antwoorden vervolgens niet komen, kan dit weer leiden tot veel onzekerheid, waardoor het volledige potentieel niet altijd wordt benut. Door de samenwerking met RA*W en de lancering van ‘de Career Hotline’ willen wij talent ondersteunen."

www.we-are-raw.com

www.resultrecruitment.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Winnaars DOOH Challenge 2025 bekendgemaakt

03-10-2025 | 09:38:00
RA*W en Bauer Media Outdoor hebben de winnaars van de DOOH Challenge 2025 bekendgemaakt. Onder het thema Unlock the NextGen kregen studenten en starters de opdracht

Jong creatief talent pitcht ideeën voor AFC Ajax

18-09-2025 | 12:00:00
Tijdens deze dag krijgen jonge makers de kans om in één dag een briefing te vertalen naar concrete concepten.

Breaking & Entering Media spreekt talent toe bij ADNIGHT

02-09-2025 | 10:42:37
Het Talent Program wordt ieder jaar georganiseerd voor studenten en starters in de middag voorafgaand aan het festival.

RA*W en Bauer Media Outdoor lanceren DOOH Challenge

22-08-2025 | 12:30:20
RA*W en Bauer Media Outdoor starten op 11 september de Digital Out-of-Home Challenge 2025. Ontwerpers kunnen tot 24 september inzendingen insturen

RA*W: De vervanging van jong talent door AI

13-08-2025 | 15:30:48
AI als vervanger van jong talent voelt wat ons betreft niet als een toekomstbestendige toepassing, AI negeren overigens al helemaal niet


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

INDIE bouwt voort op OH YEAH-campagne voor Vodafone

23-10-2025 | 17:42:00
Iedereen die sinds 8 september 2022 een telefoon direct bij Vodafone heeft gekocht, ontvangt tot 3 jaar gratis Batterij Garantie.

FCB ontwikkelt Pets Know Best-campagne voor Purina PRO PLAN

23-10-2025 | 15:37:00
De campagne is gebaseerd op een herkenbaar inzicht: huisdieren lijken een gezondere levenshouding te hebben dan veel mensen en weten vaak wat goed voor ons is.

Hotel L’Amour en Jumbo introduceren de campagne: Prijzenstorm

23-10-2025 | 12:03:00
Jumbo Supermarkten is gestart met de campagne Prijzenstorm, ontwikkeld door Hotel L’Amour. De actie speelt in op het herfstseizoen

TomTom brengt Tom by TomTom en campagne Good Drivers Only

23-10-2025 | 09:06:17
De introductie wordt ondersteund door de merkcampagne Good Drivers Only, ontwikkeld door Preacher Amsterdam.

Thuiswinkel.org en True Ideas samen tegen online aankoopfraude

21-10-2025 | 18:20:00
Omdat nepwebshops steeds professioneler worden, lanceert Thuiswinkel.org de bewustwordingscampagne Neem geen risico. Check het logo.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.