RA*W en Result Recruitment lanceren de Career Hotline

RA*W merkt dat er bij creatief talent, van studenten tot starters, veel vragen spelen. Vragen die ze soms aan niemand kunnen stellen, of waarvan ze niet weten aan wie ze die zouden moeten richten, maar die wel cruciaal kunnen zijn voor hun carrière. Vanuit dat inzicht hebben RA*W en Result samen de Career Hotline ontwikkeld. Met de Career Hotline kunnen deze talenten via RA*W vragen stellen aan Result en gebruik maken van de expertise van hun uitgebreide netwerk.

Hoe werkt het?

In een terugkerend social format vraagt RA*W via Instagram haar community om hun meest prangende werk- en carrière gerelateerde vragen te sturen. Voorbeelden van vragen zijn: “Wanneer is het een goed moment om een salarisverhoging te vragen?”, “Hoe bereid ik me het beste voor op mijn eindejaarsgesprek?”, “Hoe bespreek ik moeilijke onderwerpen met mijn manager?” of Hoe kaart ik het aan als ik niet voor een merk wil werken vanuit mijn duurzaamheids idealen"?

Mara Janssen, boardmember bij RA*W: "Het zijn vaak vragen die wij zelf ook hebben gehad, waarvan we het juiste antwoord eigenlijk niet altijd weten, of zaken die je normaal gesproken alleen door trial and error leert. Maar het zijn eigenlijk altijd vragen waarvan je denkt: ‘Had iemand me dat maar eerder verteld."

Alle vragen worden verzameld en beantwoord door Result. Dankzij hun expertise en ervaring binnen de creatieve industrie weten zij precies de juiste antwoorden te geven. Vervolgens worden de antwoorden gedeeld met de hele community via hetzelfde social format, zodat iedereen binnen RA*W kan profiteren van de kennis en adviezen.

Mark Koot, Lead Marketing & Media bij Result Recruitment Group: "Voor ons is recruitment meer dan de juiste persoon op de juiste plaats zien te krijgen. Wij zien dagelijks veel talent voorbij komen. Een generatie die waanzinnig ambitieus en leergierig is, maar ook een generatie die net zijn eerste stappen in het medialandschap heeft gezet. Vanzelfsprekend komen er dan veel vragen naar boven. Als de antwoorden vervolgens niet komen, kan dit weer leiden tot veel onzekerheid, waardoor het volledige potentieel niet altijd wordt benut. Door de samenwerking met RA*W en de lancering van ‘de Career Hotline’ willen wij talent ondersteunen."

www.we-are-raw.com

www.resultrecruitment.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Breaking & Entering Media spreekt talent toe bij ADNIGHT

02-09-2025 | 10:42:37
Het Talent Program wordt ieder jaar georganiseerd voor studenten en starters in de middag voorafgaand aan het festival.

RA*W en Bauer Media Outdoor lanceren DOOH Challenge

22-08-2025 | 12:30:20
RA*W en Bauer Media Outdoor starten op 11 september de Digital Out-of-Home Challenge 2025. Ontwerpers kunnen tot 24 september inzendingen insturen

RA*W: De vervanging van jong talent door AI

13-08-2025 | 15:30:48
AI als vervanger van jong talent voelt wat ons betreft niet als een toekomstbestendige toepassing, AI negeren overigens al helemaal niet

RA*W en Matt Sleeps blikken terug op de RA*W Vlieg Pitch

11-07-2025 | 08:47:00
Creatief duo Steffi Boom en Esther van Vliet van Dentsu Creative heeft de RA*W Vlieg Pitch gewonnen met een campagne-idee voor Matt Sleeps.

Eerste veertig bureaus voor ADNIGHT Amsterdam bekend

08-07-2025 | 11:33:16
Op 10 oktober openen onder meer DEPT, Monks, AI AM, 100%, Ace en Dawn hun deuren voor het publiek.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data

05-09-2025 | 12:26:13
Door de explosie van streamingplatforms, on-demand content en gefragmenteerd kijkgedrag hebben traditionele meetmethoden moeite om het tempo bij te houden

Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens

05-09-2025 | 09:27:58
Closed on Monday heeft voor De Koffiejongens een landelijke campagne ontwikkeld die de nieuwsgierige houding van het koffiemerk centraal stelt.

[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)

05-09-2025 | 09:01:00
TBWA is per direct op zoek naar Brand Coordinator (NL) - Full-time  \  Amsterdam

Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk

04-09-2025 | 13:11:00
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge

Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn

04-09-2025 | 13:00:37
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.