
RA*W biedt jonge creatieven opnieuw kans op reis naar Cannes
RAW maakt deelname aan de RAW Cannes Summer Course opnieuw mogelijk voor jonge creatieven zonder werkgever. Met het Golden Ticket biedt de organisatie een volledig verzorgde plek aan voor het leertraject tijdens het Cannes Lions Festival 2025.
Jonge professionals tot en met 30 jaar, die werken als freelancer of tussen twee banen in zitten, kunnen zich aanmelden voor het Golden Ticket. De winnaar krijgt de kans om van 15 tot en met 21 juni deel te nemen aan het programma in Cannes, inclusief lezingen, netwerkbijeenkomsten en inspirerende sessies.
Volledig verzorgde deelname aan educatief programma
De RAW Cannes Summer Course richt zich op jonge mensen met één tot vijf jaar ervaring in de creatieve industrie. Jaarlijks schrijven bureaus hun talenten in voor het leertraject, maar met het Golden Ticket wil RAW het programma ook toegankelijk maken voor wie geen werkgever heeft om deelname te bekostigen.
Creatieve motivatie centraal bij selectie
Deelnemers maken kans op het Golden Ticket door een creatieve motivatie en cv te sturen. Er is volledige vrijheid in de vorm van de inzending. Aanmelden kan tot en met maandag 21 april 2025 via hi@we-are-raw.com, onder vermelding van THIS IS GOLDEN.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
RA*W: Golden Ticket maakt Cannes toegankelijk
Evelina Yanchevskaya: Listening matters more than broadcasting
Daniel Ajubi Awa: Durf te schuren, dan val je op!
Isabel van Munster wil strategie in reclame vernieuwen
Gepubliceerd door: Saskia van Weert