
Ramses Braakman: Merken bouwen begint van binnenuit
[Marketing Report TV] Hoe Hart voor de Zaak met merken en campagnes werkt aan maatschappelijke impact én aan onderscheidend werkgeverschap
Ramses Braakman, Managing Creative Director/Owner Hart Voor De Zaak, is te gast bij Marketing Report TV. In gesprek met Peter Wybenga vertelt hij over employer branding, impactvolle campagnes en waarom authenticiteit het verschil maakt in een krappe arbeidsmarkt.
Ramses Braakman: "Zes van de tien aanvragen die we krijgen, gaan over employer branding. De strijd om talent vraagt om meer dan een leuke vacaturetekst – het draait om cultuur, betrokkenheid en merkbeleving. We helpen merken om van binnenuit te bouwen: intern sterk zijn én extern aantrekkelijk. Dat doen we met campagnes zoals voor stamceldonatie of disruptieve merken als Super. Want als je echt iets betekent, trek je de juiste mensen aan."
Bekijk de video hier:
Marketing Report TV is powered by Kaaps Film en Abovo Maxlead


Wij zijn Abovo Maxlead; 230 specialisten in marketing en media, gevestigd in Hoorn en Oegstgeest. We zijn het grootste onafhankelijke marketing- en mediabureau van Nederland. We zijn eigenzinnig. Eigenzinnig in marketing en media.
Van een full funnel, crossmediale marketingcampagne tot een nieuwe website, en van een verse huisstijl tot een complete omnichannel marketingstrategie; we kunnen het allemaal voor je maken. We zijn continu op zoek naar de meest effectieve marketing- en mediamix, in nauwe samenwerking met onze klanten. Omdat we alle disciplines onder één dak hebben zijn de lijnen kort en kunnen we je optimaal bedienen. We kennen elke markt als onze broekzak.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Maurice Kaan: Van regio naar impact met Abovo Maxlead
Hans Bauman: Gouden Accent bekroont 25 jaar Bob
Joeri Jansen: Creativiteit begint bij evidence-based denken
Antal van Pelt: Creativiteit doorbreekt taboes
Kyle Hassing: Van student naar Young Talent-genomineerde
Job Deibel: AI is geen doel maar een transformatietool
Stephanie Broertjes: Efficiëntie door alles in-house
Jonathan de Jong: Hoopvolle verhalen maken verschil
Marco van de Lisdonk: YouTube vraagt om precisie en data
Fiona Vanderbroeck: Merkbouw met creators is de toekomst
Lodewijk Varossieau: SuperRebel.Agency wordt sterker door fusie
Nathalie Peters: Groei begint bij je eigen mensen
Patrick Molleman: Retail en digitaal maken Global sterker
Yannick Colastica: Floryn is bondgenoot van de ondernemer
Floris van de Weg: Amsterdam groeiend creatief VML-knooppunt
Gepubliceerd door: Daan Dekkers