Rachel van der Helm en Laura Siecker Managing Directors OSAGE

Communicatiebureau OSAGE, onderdeel van digital agency-groep Happy Horizon, kiest Rachel van der Helm en Laura Siecker als Managing Directors voor het bureau dat zich met name bezighoudt met complexe communicatievraagstukken.

OSAGE ondersteunt klanten zoals de Belastingdienst, de Politie, de gemeente Amsterdam, en onderwijsinstellingen als Nuffic al meer dan 20 jaar bij hun uitdagingen op het gebied van communicatie. Per 1 januari 2024 doen de huidige Managing Directors, Jörgen Steenbergen, Roy Hendriks en Marjan Derksen, een stapje terug. Zij blijven betrokken en zetten hun ervaring in voor opdrachten en het coachen van collega’s. 

Rachel van der Helm

Rachel van der Helm werkt sinds 2018 bij OSAGE voor uiteenlopende opdrachtgevers binnen de (Rijks)overheid en zorg. Sinds begin dit jaar geeft Rachel Van der Helm bij OSAGE leiding aan een team van strategen. Per 1 januari 2024 komt daar haar rol als Managing Director bij. Eerder werkte zij bij Movisie als communicatieadviseur voor thema’s als burgerparticipatie, inclusie en diversiteit, participatie, werk en inkomen. 

Laura Siecker

Laura Siecker startte haar carrière in 2019 als Projectleider bij OSAGE. Sinds 2022 stuurt Siecker een team van projectmanagers aan. Haar bijdrage aan de doorontwikkeling van OSAGE wordt nu beloond met een rol als mede-Managing Director. Samen zijn ze verantwoordelijk voor het verder laten groeien van OSAGE. 

Laura Siecker en Rachel van der Helm: "Begin 2023 heeft OSAGE een andere organisatiestructuur gekregen en zijn we flink gegroeid. Ook zitten we sinds de zomer op één plek in het Happy Horizon Hub-kantoor in Utrecht, waar we voorheen op verschillende plekken in Utrecht en Amsterdam zaten. Genoeg ontwikkelingen die we in het nieuwe jaar verder gaan ontdekken. En bovenal blijven we onszelf de vraag stellen: hoe blijven we eenvoud creëren voor onze opdrachtgevers en hun eindgebruikers? Hoe blijven we onze dienstverlening steeds vernieuwen? Met als doel: kwaliteit en (meer) impact."

Daniel Verhagen, Hub Manager Happy Horizon Utrecht: "Binnen Happy Horizon zijn we sterk voorstander van het door laten groeien van onze talenten. Laura en Rachel werken al jaren bij OSAGE en hebben laten zien dat zij samen over de juiste kwaliteiten beschikken om het succesvolle team te ondersteunen bij de verdere groei."

www.osage.nl

www.happyhorizon.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Martin Verdult wordt COO van Happy Horizon

24-09-2025 | 09:30:00
Met zijn internationale ervaring bij bureaus als Monks, Ogilvy en Lost Boys brengt hij expertise in operatie, cultuur en groei mee

Mike Hendrixen: AI neemt je baan niet, nog niet

05-09-2025 | 09:37:00
Ik ben niet op zoek naar een andere baan, maar ik zag dat er meer dan 315 vacatures openstaan op de website van OpenAI

Happy Horizon kiest Ubbo Maagdenberg als topman

01-09-2025 | 07:00:00
Per 1 september 2025 is Ubbo Maagdenberg benoemd tot CEO van bureaugroep Happy Horizon. Hij volgt hiermee oprichter Walter van de Wege op

Happy Horizon kansrijk bij Digital Impact Awards

30-07-2025 | 11:19:00
Happy Horizon is genomineerd voor twaalf Digital Impact Awards. De bureaugroep viel vorig jaar al vier keer in de prijzen.

Heidi Anthonis: Klantactivatie blijft onze kern

11-06-2025 | 08:45:27
In het gesprek met Bas Vlugt ging zij in op de rol van data in marketing, het belang van klantactivatie


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Fitzroy en Draft Digital bouwen aan merk Overstappen.nl

13-10-2025 | 12:00:00
Met een always-on tv-campagne via STER, gericht op een breed publiek van dertig tot zestig jaar, wil Overstappen.nl gestaag bereik en herkenning opbouwen.

TomTom kiest STROOM voor lancering dashboardassistent Tom

13-10-2025 | 11:42:03
Met deze fysieke rij-assistent wil TomTom automobilisten helpen met meer focus en veiligheid de weg op te gaan.

Zilveren Kruis en KNVB starten campagne mentale gezondheid

13-10-2025 | 08:44:00
De campagne richt zich op het bespreekbaar maken van mentale druk onder jongeren op en rond het voetbalveld.

Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:00
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 11:45:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.