Rachel van der Helm en Laura Siecker Managing Directors OSAGE

Communicatiebureau OSAGE, onderdeel van digital agency-groep Happy Horizon, kiest Rachel van der Helm en Laura Siecker als Managing Directors voor het bureau dat zich met name bezighoudt met complexe communicatievraagstukken.

OSAGE ondersteunt klanten zoals de Belastingdienst, de Politie, de gemeente Amsterdam, en onderwijsinstellingen als Nuffic al meer dan 20 jaar bij hun uitdagingen op het gebied van communicatie. Per 1 januari 2024 doen de huidige Managing Directors, Jörgen Steenbergen, Roy Hendriks en Marjan Derksen, een stapje terug. Zij blijven betrokken en zetten hun ervaring in voor opdrachten en het coachen van collega’s. 

Rachel van der Helm

Rachel van der Helm werkt sinds 2018 bij OSAGE voor uiteenlopende opdrachtgevers binnen de (Rijks)overheid en zorg. Sinds begin dit jaar geeft Rachel Van der Helm bij OSAGE leiding aan een team van strategen. Per 1 januari 2024 komt daar haar rol als Managing Director bij. Eerder werkte zij bij Movisie als communicatieadviseur voor thema’s als burgerparticipatie, inclusie en diversiteit, participatie, werk en inkomen. 

Laura Siecker

Laura Siecker startte haar carrière in 2019 als Projectleider bij OSAGE. Sinds 2022 stuurt Siecker een team van projectmanagers aan. Haar bijdrage aan de doorontwikkeling van OSAGE wordt nu beloond met een rol als mede-Managing Director. Samen zijn ze verantwoordelijk voor het verder laten groeien van OSAGE. 

Laura Siecker en Rachel van der Helm: "Begin 2023 heeft OSAGE een andere organisatiestructuur gekregen en zijn we flink gegroeid. Ook zitten we sinds de zomer op één plek in het Happy Horizon Hub-kantoor in Utrecht, waar we voorheen op verschillende plekken in Utrecht en Amsterdam zaten. Genoeg ontwikkelingen die we in het nieuwe jaar verder gaan ontdekken. En bovenal blijven we onszelf de vraag stellen: hoe blijven we eenvoud creëren voor onze opdrachtgevers en hun eindgebruikers? Hoe blijven we onze dienstverlening steeds vernieuwen? Met als doel: kwaliteit en (meer) impact."

Daniel Verhagen, Hub Manager Happy Horizon Utrecht: "Binnen Happy Horizon zijn we sterk voorstander van het door laten groeien van onze talenten. Laura en Rachel werken al jaren bij OSAGE en hebben laten zien dat zij samen over de juiste kwaliteiten beschikken om het succesvolle team te ondersteunen bij de verdere groei."

www.osage.nl

www.happyhorizon.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Happy Horizon lanceert AI Optimizer voor AI-vindbaarheid

16-12-2025 | 10:57:19
Een geïntegreerde dienst die organisaties helpt vindbaar en relevant te blijven in de snel veranderende wereld van AI-gedreven zoekresultaten.

Happy Horizon ontwikkelt digitaal platform fietsfabrikant vanRaam

09-12-2025 | 12:44:00
De bureaugroep ontwikkelt onder meer een productconfigurator, een dealerportaal en een onderdelenwebshop

Charley Peereboom Business Lead bij Happy Horizon

06-11-2025 | 09:00:00
Charley Peereboom is gestart als Business Lead Commercie Brand, Content & PR bij Happy Horizon.

Happy Horizon wint pitch van Tricorp Workwear

30-10-2025 | 15:38:12
De samenwerking is gericht op het realiseren van de internationale groeidoelstellingen van het merk.

Twaalf awards voor Happy Horizon bij Digital Impact Awards

20-10-2025 | 15:50:11
De Nederlandse bureaugroep, met in totaal twaalf nominaties, wist ze allemaal te verzilveren.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Stedin zet energietransitie centraal in employer branding

17-12-2025 | 13:56:00
Stedin heeft een employer branding campagne gelanceerd onder de naam Werk dat energie oplevert. De campagne is ontwikkeld in samenwerking met bureau N=5.

StudioM eert bekerhelden in Eurojackpot KNVB Beker-campagne

17-12-2025 | 12:53:00
De contentserie markeert dat het bekertoernooi voortaan de naam Eurojackpot KNVB Beker draagt en richt zich op de spelers die het toernooi kleur geven.

ABU en Higuita doorbreken beeld rond uitzendwerk

17-12-2025 | 10:37:19
In de campagne vertellen uitzendkrachten zelf hoe hun werk aansluit bij hun leven en ontwikkeling.

LePub en Heineken stimuleren echte gesprekken

17-12-2025 | 09:27:15
Met de pilot Could Have Been a Heineken willen de partijen mensen stimuleren om minder te communiceren via audio en vaker face-to-face af te spreken.

Happy Horizon lanceert AI Optimizer voor AI-vindbaarheid

16-12-2025 | 10:57:19
Een geïntegreerde dienst die organisaties helpt vindbaar en relevant te blijven in de snel veranderende wereld van AI-gedreven zoekresultaten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.