Quest viert 20-jarig bestaan met een restyling en digitale groei

Quest bestaat 20 jaar en is aan een restyling begonnen. Lezers krijgen een tijdschrift in de bus en online wordt aan leden digitale mogelijkheden om Quest-inhoud tot zich te nemen aangeboden. 

Om de introductie van Quest in 2004 kracht bij te zetten, stond op een aantal covers van het eerste nummer, 2de druk. Een geintje natuurlijk, maar het werkte wel: Quest nummer 1 was na een week of drie uitverkocht. 20 jaar later maakt Quest zich klaar voor een derde decennium. De papieren Quest verdwijnt niet, die blijft eens in de vier weken verschijnen. Online gaat de frequentie van publicaties omhoog: Quest.nl wordt een dagelijkse bron van wetenschappelijk nieuws. Betrouwbaar, en inhoudelijk goed te snappen. De noodzaak daarvan is sinds 2004 alleen maar toegenomen.

Bram Mullink, Hoofdredacteur Quest: "Quest heeft een prachtige en succesvolle historie. Nu is het tijd Quest ook klaar te maken voor de volgende 20 jaar met nieuwe manieren van digitaal lezen."

Leden van Quest krijgen, naast de verhalen die in het tijdschrift verschijnen, dagelijks wetenschappelijk nieuws voorgeschoteld, plus Quest kort, binnen een minuut een verhaal om bij de koffieautomaat verder te vertellen, plus artikelen uit het Quest-archief. En dat is nog maar het begin. Deze premiumverhalen gaat de komende tijd uitgebreid worden met producties die op het moment ontwikkelt worden. 

www.quest.nl

www.hearst.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Cameranu sponsor van National Geographic Fotowedstrijd 2025

10-11-2025 | 15:57:00
Cameranu en National Geographic kondigen een samenwerking aan met als doel natuurliefhebbers te inspireren

[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Eindredacteur (crossmediaal) bij Quest

10-11-2025 | 08:28:00
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar Eindredacteur (crossmediaal) bij Quest

[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Vormgever bij Quest

10-11-2025 | 08:06:00
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar Vormgever bij Quest

Kelly Staa: Cosmopolitan is een merk voor en door Gen Z

04-11-2025 | 10:50:00
In gesprek met Bas Vlugt vertelt ze hoe het merk zich heeft ontwikkeld van een traditioneel tijdschrift naar een dynamisch, multimediaal platform

Emma Vloeimans hoofdredacteur ELLE Nederland

28-10-2025 | 15:53:31
Zij volgt Anke de Jong op, die het merk sinds september 2021 heeft geleid.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Mediahuis Nederland en ANWB lanceren campagne met radiospel voor Wegenwacht

14-11-2025 | 14:12:00
Mediahuis Nederland en de Wegenwacht van de ANWB zijn een samenwerking gestart ten behoeve van de campagne Je hebt pas echt pech als je geen Wegenwacht hebt

Bob Koigi: De opmars van de B2B-influencer

14-11-2025 | 12:32:20
In een gefragmenteerde digitale wereld nemen de pogingen om de aandacht van invloedrijke trendsetters te trekken snel toe.

[Vacatures] Serviceplan Amsterdam zoekt een Customer Journey Director bij Plan.Net

14-11-2025 | 08:36:00
Serviceplan Amsterdam is per direct op zoek naar een Customer Journey Director bij Plan.Net - Amsterdam

TBWA\NEBOKO maakt Sinterklaas-commercial voor Albert Heijn

13-11-2025 | 14:00:00
Albert Heijn bereidt zich voor op het jaarlijkse Sinterklaasfeest en richt zich dit jaar sterk op de traditie van het schoentje zetten.

Inter lanceert INTERISTA met DEPT

13-11-2025 | 11:00:23
Het Nederlandse verfmerk Histor is gestart met Geef kleur aan jouw verhaal, een social-first campagne waarin persoonlijkheid en verhalen worden vertaald naar een eigen verfkleur.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.