Quest viert 20-jarig bestaan met een restyling en digitale groei

Quest bestaat 20 jaar en is aan een restyling begonnen. Lezers krijgen een tijdschrift in de bus en online wordt aan leden digitale mogelijkheden om Quest-inhoud tot zich te nemen aangeboden. 

Om de introductie van Quest in 2004 kracht bij te zetten, stond op een aantal covers van het eerste nummer, 2de druk. Een geintje natuurlijk, maar het werkte wel: Quest nummer 1 was na een week of drie uitverkocht. 20 jaar later maakt Quest zich klaar voor een derde decennium. De papieren Quest verdwijnt niet, die blijft eens in de vier weken verschijnen. Online gaat de frequentie van publicaties omhoog: Quest.nl wordt een dagelijkse bron van wetenschappelijk nieuws. Betrouwbaar, en inhoudelijk goed te snappen. De noodzaak daarvan is sinds 2004 alleen maar toegenomen.

Bram Mullink, Hoofdredacteur Quest: "Quest heeft een prachtige en succesvolle historie. Nu is het tijd Quest ook klaar te maken voor de volgende 20 jaar met nieuwe manieren van digitaal lezen."

Leden van Quest krijgen, naast de verhalen die in het tijdschrift verschijnen, dagelijks wetenschappelijk nieuws voorgeschoteld, plus Quest kort, binnen een minuut een verhaal om bij de koffieautomaat verder te vertellen, plus artikelen uit het Quest-archief. En dat is nog maar het begin. Deze premiumverhalen gaat de komende tijd uitgebreid worden met producties die op het moment ontwikkelt worden. 

www.quest.nl

www.hearst.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Account Manager Non-Media Licensing

04-12-2025 | 08:47:00
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar Account Manager Non-Media Licensing

[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Chef Digitaal bij Quote

26-11-2025 | 07:48:00
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar Chef Digitaal bij Quote

Cosmopolitan wint goud bij Mercurs 2025

20-11-2025 | 22:30:00
Cosmopolitan (Hearst Netherlands) won goud, gevolgd door See All This (See All This Publishing) met zilver en Libelle (DPG Media) met brons.

Cameranu sponsor van National Geographic Fotowedstrijd 2025

10-11-2025 | 15:57:00
Cameranu en National Geographic kondigen een samenwerking aan met als doel natuurliefhebbers te inspireren

[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Eindredacteur (crossmediaal) bij Quest

10-11-2025 | 08:28:00
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar Eindredacteur (crossmediaal) bij Quest


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Marketing Week] Bob Koigi: Ad-bestedingen schieten door 1 biljoen dollar

05-12-2025 | 09:58:31
Merken die investeren in resultaat, bewust innoveren en ontwerpen vóór het algoritme kunnen cultuur, aandacht en media omzetten in duurzaam voordeel.

Persuade en Hoogvliet lanceren vriendelijk merkconcept

04-12-2025 | 16:19:00
Met een vernieuwde merkstrategie en campagne laat de keten zien dat lage prijzen en een prettige winkelervaring goed samengaan.

Total Design ontwikkelt merkcampagne voor M line

04-12-2025 | 14:57:00
M line heeft gekozen voor Total Design voor de ontwikkeling van de merkcampagne Get ready for greatness, die deze week van start gaat op televisie, online, out-of-home, print en radio.

RA*W opent inschrijving Cannes Summer Course 2026

04-12-2025 | 13:00:00
De organisatie wil jonge creatieven meer tijd geven om met hun bureau het gesprek aan te gaan over deelname en de benodigde investering.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.