Quest vernieuwt: frisse look voor jong en oud
Het wetenschappelijke maandblad van Nederland is vernieuwd. Met ingang van editie 3 heeft Quest een nieuw ontwerp gekregen. Een nieuwe, actuele look & feel met verbeterde leesbaarheid, meer rust en overzicht.
Bram Mullink: “De Quest, dat is toch dat blad voor jongeren...? Is iets dat ik het afgelopen jaar best vaak heb gehoord. Maar Quest is er voor íedereen die nieuwsgierig is, van jong tot oud. Iedereen die antwoord wil hebben op vragen waar je niet van wist dat je ze had. Voor feitjes-vreters en wetenschappelijk geïnteresseerden. Tijd dus voor een opfrisbeurt: om de uitstraling beter te laten passen bij wat we maken. Pietsie volwassener, maar nog steeds met 100% lol gemaakt. Iets meer van deze tijd in de uitstraling. Met deze restyling zetten we een grote stap vooruit. We blijven trouw aan onze missie: wetenschap begrijpelijk en boeiend maken voor iedereen. Maar we doen dat nu in een vorm die past bij de dynamiek van deze tijd."
De gerestylede Quest is vanaf 6 februari overal verkrijgbaar. In deze editie staan onder andere de volgende verhalen en vragen:
- Hoe zegt de wetenschap dat je een puber het beste aan het leren krijgt?
- Waarom blijft tatoeage-inkt eigenlijk in je huid zitten?
- Wat onthoofding met Valentijnsdag te maken heeft.
- Of je verliefd kunt worden op iemand die je nooit hebt gezien?
En ook: Welke stad (wetenschappelijk gezien) de beste is.. Amsterdam of Rotterdam? En waarom er tussen steden of regio's zoveel ruzie is. Plus natuurlijk nog honderden lange en korte weetjes, zoals je van Quest gewend bent.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Ad Interim Subscriptions Lead
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Account Manager Non-Media Licensing
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Chef Digitaal bij Quote
Cosmopolitan wint goud bij Mercurs 2025
Cameranu sponsor van National Geographic Fotowedstrijd 2025
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Trainline zet merkstrategie om naar steunpunt voor reizigers
GoSpooky ontwikkelt social kerstserie de Etos Cadeaubus
[Vacatures] Springbok zoekt een SEA Consultant
[Vacatures] Springbok zoekt een CRM Consultant
[Vacatures] Serviceplan Group zoekt een Digital Consultant bij Mediaplus
Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers