Quest en André Kuipers gaan samenwerken

Quest en astronaut André Kuijpers gaan een uitgebreide samenwerking aan waaronder een wekelijkse rubriek over ruimtevaart en het heelal.

Kuipers & de kosmos

In de rubriek Kuipers & de kosmos op Quest.nl bespreekt Kuipers elke week actuele kwesties in het heelal. Voorbeeld? Eind maart vertrok een Amerikaanse astronaut naar het ruimtestation ISS. Opmerkelijk: de lancering vond plaats op Russische grond met een Russische raket, terwijl de relatie tussen de VS en Rusland erg slecht is. Op de site van Quest legt Kuipers uit waarom de twee grootmachten boven de aarde wel samenwerken.

Juryvoorzitter

Op 19 april 2004 vertrok de astronaut voor het eerst naar het ISS. Dat was een maand na de lancering van Quest, met in de eerste editie een interview met… André Kuipers voorzitter van de jury die voor Quest de beste lezersvraag van 2024 kiest. In juni wordt de winnaar bekendgemaakt als de Vraag& Antwoord-special verschijnt.

Congrespartners

Eind september start in Noordwijk het 35ste ASE Planetary Congress. Quest is mediapartner van dit toonaangevende internationale ruimtevaartcongres, André Kuipers gastheer. De ruim honderd astronauten die hij hier ontvangt, zijn op 4 oktober ook aanwezig bij de première van zijn regiedebuut in Ziggo Dome van de film Beyond. Hierin toont hij de schoonheid van de aarde, gezien vanuit de ruimte door de ogen van een astronaut. Beyond draait vanaf 10 oktober 2024 in bioscopen door heel Nederland.

www.quest.nl

www.hearst.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Cosmopolitan wint goud bij Mercurs 2025

20-11-2025 | 22:30:00
Cosmopolitan (Hearst Netherlands) won goud, gevolgd door See All This (See All This Publishing) met zilver en Libelle (DPG Media) met brons.

Cameranu sponsor van National Geographic Fotowedstrijd 2025

10-11-2025 | 15:57:00
Cameranu en National Geographic kondigen een samenwerking aan met als doel natuurliefhebbers te inspireren

[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Eindredacteur (crossmediaal) bij Quest

10-11-2025 | 08:28:00
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar Eindredacteur (crossmediaal) bij Quest

[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Vormgever bij Quest

10-11-2025 | 08:06:00
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar Vormgever bij Quest

Kelly Staa: Cosmopolitan is een merk voor en door Gen Z

04-11-2025 | 10:50:00
In gesprek met Bas Vlugt vertelt ze hoe het merk zich heeft ontwikkeld van een traditioneel tijdschrift naar een dynamisch, multimediaal platform
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacatures] De Nieuwe Zaak (DNZ) zoekt een SEA Specialist

21-11-2025 | 12:02:00
De Nieuwe Zaak (DNZ) is per direct op zoek naar SEA Specialist - Hybride, Zwolle

Being There wint pitch en lanceert Europese Melitta-campagne

21-11-2025 | 11:33:23
Always up for good coffee gaat deze maand live in NL, Zweden, Duitsland en Frankrijk en wordt via online kanalen, social en op de winkelvloer uitgerold.

Roorda en CoMensha roepen op om mensenhandel uit te sluiten

21-11-2025 | 11:16:00
Het initiatief vraagt aandacht voor signalen van uitbuiting, omdat slachtoffers vaak onzichtbaar blijven. Veel Nederlanders herkennen deze signalen niet

Glenn da Silva & Bente van Deventer: UNLIKE bouwt merken via social

21-11-2025 | 10:51:25
Glenn da Silva en Bente van Deventer van UNLIKE spreken met Bas Vlugt over de manier waarop social het vertrekpunt vormt voor merkontwikkeling

KPN opent de lijn om te appen met Sint

21-11-2025 | 08:55:21
Via een online ouderportaal kunnen ouders gegevens over hun kinderen invoeren, zoals naam, leeftijd en interesses.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.