
Publicis en Boomerang onderzoeken rol van merken in LHBTQ+ inclusie voor ADsterdam
Vorig jaar vierden Publicis en Boomerang met partners en klanten creativiteit in reclame en media tijdens het AmsterCannes festival. Dit jaar gaan ze op 5 juli 2024 opnieuw de creativiteit in het vak vieren, maar onder een nieuwe naam: ADsterdam.
Vive la difference
Bij Publicis en Boomerang geloven ze sterk in het vieren van diversiteit. Diversiteit is wat hen uniek maakt, en ze zijn ervan overtuigd dat ze door hun verschillen te omarmen een begripvollere en harmonieuzere samenleving kunnen creëren. Vanuit deze overtuiging en op initiatief van Boomerang is eerder Pride It Not An Ad ontstaan.
De Vive la difference-overtuiging krijgt een een belangrijke rol tijdens ADsterdam. De eerst stap daarbij is een onderzoek naar inclusiviteit, pride, LHBTQ+ en de rol van merken op deze gebieden. Om dit onderzoek tot een succes te maken, vragen ze iedereen deze survey in te vullen.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Deepti Velury CEO Global Production bij Publicis Groupe
Heineken zet rode ster op groene daken voor verbinding
Boomerang zet mentale gezondheid centraal op Adnight
Publicis Groupe neemt digitaal bureau Chain Reaction over
Publicis: Meerderheid staat open voor inclusieve reclame
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Marketing Week] Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers
[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland
[Vacatures] Clear Channel zoekt een Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland
Dawn en Vattenfall maken stroompieken hoorbaar
NABV kiest LevelUP Digital voor merkcampagne We Are Airsoft
Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen