
Provalliance Nederland kiest Happy Horizon als digital partner
Provalliance Nederland, het moederbedrijf achter BrainWash, Cosmo Hairstyling en Team Kappers, heeft Happy Horizon geselecteerd als full-service online marketingpartner. Vanaf januari 2025 is Happy Horizon verantwoordelijk voor de digitale marketingactiviteiten, waaronder websiteontwikkeling, performance marketing en creatieve ondersteuning.
Datagedreven marketing voor 250+ salons
Happy Horizon ontwikkelt en optimaliseert de websites van de verschillende Provalliance-merken en zet e-mailmarketingcampagnes in ter versterking van klantloyaliteit en herhaalbezoeken. Daarnaast wordt een lokale marketingstrategie uitgerold, gericht op de ruim 250 salons, ondersteund door tools zoals Smartly, Google en Meta.
Daniël Verhagen, Group Commercial Director Happy Horizon: "We kijken ernaar uit om bij te dragen aan de digitale groei van Provalliance. Met strategische inzet van technologie en marketingoplossingen werken we aan meer zichtbaarheid en omzetgroei voor alle labels."
Nadine Scholten, Online Marketing Manager Provalliance: "We willen digitaal een grote stap vooruit zetten. Happy Horizon biedt de expertise en aanpak om onze online marketing naar een hoger niveau te tillen."
Van e-mailmarketing tot full-service samenwerking
De samenwerking begon in november 2024 met een e-mailmarketingvraag en groeide uit tot een bredere digitale strategie. De eerste campagnes gingen in februari 2025 live en de vernieuwde websites worden de komende maanden uitgerold.
Lees ook:
Happy Horizon kiest Ubbo Maagdenberg als topman
Happy Horizon kansrijk bij Digital Impact Awards
Heidi Anthonis: Klantactivatie blijft onze kern
Happy Horizon ontwikkelt studiekeuzetool voor Rijn IJssel
Campagne Cent Pur Cent richt zich op huid(on)zekerheden
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Natwerk en AM ontwikkelen campagne rond leefomgevingen
Persuade ontwikkelt campagne voor betaalbare diamant Zeeman
Hart Voor De Zaak ontwikkelt campagne voor ZZUPER
VCCP ontwikkelt eerste VK-tv-campagne voor Primark
Dentsu Creative werkt voor Prinses Máxima Centrum
Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen