Professor Ed Peelen Key Note Speaker op Content Marketing Awards & Convention 2024

De Content Marketing Awards 2024 worden uitgebreid met een kennissessie einde middag, de Content Marketing Convention.

Tijdens het conventiegedeelte van het Content Marketing Awards event worden de Medals uitgereikt. Tijdens het feestelijke diner worden vervolgens de Awards uitgereikt.

Op woensdag 6 november wordt het contentmarketingvak uitgebreid gevierd.

Nominaties

Alle nominaties voor de Content Marketing Awards 2024 staan hier.

Locatie

Stadsschouwburg | Wilsonsplein 23 | 2011 VG Haarlem

Parkeren

Op loopafstand van de Stadsschouwburg kun je parkeren in de volgende parkeergarages:

  • Raaks | Zijlvest 45 | op 7 min. loopafstand
  • Houtplein | Wagenmakerslaan 1 | op 8 min. loopafstand
  • De Kamp | De Witstraat 1 | 11 min. lopen

Openbaar Vervoer

Station Haarlem bevindt zich op 1,5 km afstand, wat ongeveer 20 minuten lopen is. De Stadsschouwburg is per bus goed bereikbaar (halte Stadsschouwburg). Plan je reis via ns.nl of 9292.nl. Buslijnen 255, 340, 346 of 356 stoppen bij halte Stadsschouwburg, zie www.cxx.nl.

Programma

  • 17:00 uur | Inloop
  • 17:45 uur | Start programma
  • 22:00 uur | Einde programma

Key Note

Prof. dr. Ed Peelen, bijzonder hoogleraar Content Marketing aan de Universiteit van Amsterdam.

Hij zal een inspirerend betoog houden over kansen en gemiste kansen in de Nederlandse wereld van contentmarketing.

Na zijn key note zal er discussie mogelijk zijn met de zaal onder leiding van presentator Carien de Bas, merkstrateeg en voorzitter van de jury van de Content Marketing Awards 2024.

Dress Code

Tenue de ville

Dieetwensen

Deelnemers hebben dieetwensen al kunnen doorgeven bij het registreren voor de tickets. Wil je nu nog dieetwensen doorgeven? Dat kan dat maar wij kunnen zo kort op het event niet garanderen dat aan de dieetwensen wordt voldaan. Voorkeur voor een vegetarische maaltijd kan wel worden gegarandeerd (andersom: een voorkeur voor vlees niet). Geef jouw dieetwensen zo snel mogelijk door aan [email protected].

Kaarten

Tickets worden verstuurd naar de persoon die de boeking heeft gedaan.

Kaarten voor Content Marketing Awards & Convention 2024 koop je hier.

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Vandaag is de laatste dag om cases in te zenden voor de Content Marketing Awards 2024

13-09-2025 | 10:20:49
Niets te doen in de nazomer? Natuurlijk wel! Leuk hoor! Cases schrijven voor de Content Marketing Awards 2024

[Content Marketing Awards 2024] Zilveren award B2B Content Marketing Programma - LifeHunters: Introductie Veilig Leren Lezen - Zoem

13-11-2024 | 07:45:00
Groep 3-leerkrachten verdienen meer waardering: gemiddeld leren ze 1.000 kinderen lezen.

[Content Marketing Awards 2024] Zilveren award B2C Content Marketing Programma + Medal - N=5: Eerlijk Waar?!

13-11-2024 | 07:32:00
In de nieuwe merkcampagne strijdt de Consumentenbond voor een eerlijke wereld. De ‘guardian angel’ uit de merkcampagne is een metafoor voor alle leden.

[Content Marketing Awards] Zilveren award voor B2E Content Marketing Programma - Afix: De aard van het beestje, dat zit al in je

13-11-2024 | 07:30:00
Huisdieren werven dierenartsen voor Ranzijn. Talent is overal, maar het vinden van het juiste talent is een uitdaging! Het komt Ranzijn niet zomaar aanwaaien.

[Content Marketing Awards 2024] Zilveren award Content Marketing voor Eigen Bureau - Zo werd Somention talk of the town

11-11-2024 | 09:00:00
Bij de meeste bureaus is marketing bijzaak, maar niet bij Somention! Wil je het #1 social bureau van Nederland worden, dan moet je zichtbaar zijn én blijven.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch van Makro

14-10-2025 | 17:39:00
Beide bureaus, onderdeel van IPG Mediabrands, worden verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van een gezamenlijke media- en creatiestrategie.

The Family ontwikkelt ledenwervingscampagne Follow The Money

14-10-2025 | 17:25:00
De campagne vormt het begin van een grotere serie gericht op ledenwerving en benadrukt dat het platform streeft naar 100.000 leden, het aantal dat nodig is om een krachtig tegenwicht te vormen tegen invloedrijke machtsposities in Nederland.

Dawn maakt merkcampagne voor Exact

14-10-2025 | 10:10:00
In de uitrol positioneert Exact zijn bedrijfssoftware als rustpunt in de hectiek van alledaags werk.

Fitzroy en Draft Digital bouwen aan merk Overstappen.nl

13-10-2025 | 12:00:00
Met een always-on tv-campagne via STER, gericht op een breed publiek van dertig tot zestig jaar, wil Overstappen.nl gestaag bereik en herkenning opbouwen.

TomTom kiest STROOM voor lancering dashboardassistent Tom

13-10-2025 | 11:42:03
Met deze fysieke rij-assistent wil TomTom automobilisten helpen met meer focus en veiligheid de weg op te gaan.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.