Positive, DUNKD en Creature London gaan verder als Modern Citizens

Vanaf oktober bundelen Creature London, Positive London en Positive Nederland, inclusief content agency DUNKD, hun krachten onder de naam Modern Citizens. Dit bureau richt zich op de behoeften van moderne merken en wordt internationaal geleid door Matthew Robinson (CEO). In Nederland neemt Robbert Gangadin de rol van Managing Director op zich.
 
Modern Citizens combineert de diensten van een creatief bureau, een geïntegreerd digitaal bureau, een contentcreatiebureau en een technologiespecialist. Het nieuwe bureau bestaat uit meer dan 100 professionals, verdeeld over kantoren in Londen, Amsterdam en Rotterdam. Alle betrokken bureaus, die deel uitmaken van het Candid platform, worden gelijkwaardig geïntegreerd. Bestaande klanten blijven de huidige dienstverlening ontvangen, maar krijgen daarnaast toegang tot een breder aanbod van diensten.

Acht expertisegebieden

Modern Citizens is opgezet als een modulair bureau, georganiseerd rond acht expertisegebieden: strategisch advies, (merk)design, digital & technologieplatformen, contentcreatie, advertising, performance marketing, UX design en data-analyse & optimalisatie. De modules kunnen los of gecombineerd worden ingezet, waardoor klanten alleen afnemen wat ze nodig hebben.

Matthew Robinson: "Het is een groot plezier geweest om samen te werken met de talentvolle mensen van Creature London, Positive London en Positive Nederland. Met elkaar bouwen we aan een bureau dat inspeelt op de behoefte van de klant: een modern en modulair gedreven bureau dat wordt gestuurd door creativiteit, technologie en menselijkheid."

Robbert Gangadin: “Klanten vragen steeds vaker om een volledige communicatiebenadering vanuit één geïntegreerde visie. Tegelijkertijd willen merken de keuzevrijheid houden om diensten gericht in te zetten. Als modern en technologiegedreven communicatiebureau is onze modulaire aanpak daar het perfecte antwoord op.”

Rudiger Wanck, CEO van Candid platform: “Bij Candid is het onze missie om via onze innovatieve platformbenadering de complexiteit voor onze bureaus en hun klanten weg te nemen. Door deze sterke bureaus te combineren, creëren we een full-service modulair communicatiebureau dat in staat is om zowel above the line, below the line als volledig digitale en technologische oplossingen te leveren.”

www.positivedigital.com

www.dunkd.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Positive Digital rondt voorjaars- en zomercampagne voor Makro af

06-09-2024 | 13:43:00
Positive Digital heeft de voorjaars- en zomercampagnes voor Makro afgerond, gericht op het brede productassortiment van de groothandel.

PUM lanceert merkcampagne in samenwerking met Positive

21-08-2024 | 15:04:00
Positive is verantwoordelijk voor de strategie, planning en mediainkoop, met een sterke focus op online prestaties.

[Vacatures] Positive Digital zoekt een Social Media Agent

01-08-2024 | 09:50:00
Positive Digital is per direct op zoek naar Social media agent avond/weekend (flexibel 8 - 16u/wk) - Parttime

[Vacatures] Positive Digital zoekt een Content & Project manager

28-06-2024 | 08:45:00
Positive Digital is per direct op zoek naar een Content & Project manager -Full-time .Rotterdam

Positive ontwikkelt video 50-jarig bestaan Dille & Kamille

29-05-2024 | 10:40:00
Met hierin een stukje geschiedenis verwerkt, waar het allemaal ooit mee begon, toewerkende naar hoe de huidige winkelformule eruitziet


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

ARTIS werkt met UNLIKE aan TikTok-strategie

15-10-2025 | 12:35:54
Met deze samenwerking wil het dierenpark zich duurzaam positioneren op het platform, met content die aansluit bij de leefwereld van jongeren.

Havas Lemz ontwikkelt Doe je Updates-campagne voor EZ

15-10-2025 | 10:02:00
Cybercrime treft inmiddels bijna iedereen. Driekwart van de Nederlanders kreeg het afgelopen jaar te maken met online criminaliteit.

Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch van Makro

14-10-2025 | 17:39:00
Beide bureaus, onderdeel van IPG Mediabrands, worden verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van een gezamenlijke media- en creatiestrategie.

The Family ontwikkelt ledenwervingscampagne Follow The Money

14-10-2025 | 17:25:00
De campagne vormt het begin van een grotere serie gericht op ledenwerving en benadrukt dat het platform streeft naar 100.000 leden, het aantal dat nodig is om een krachtig tegenwicht te vormen tegen invloedrijke machtsposities in Nederland.

Dawn maakt merkcampagne voor Exact

14-10-2025 | 10:10:00
In de uitrol positioneert Exact zijn bedrijfssoftware als rustpunt in de hectiek van alledaags werk.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.