Positive Digital rondt voorjaars- en zomercampagne voor Makro af

Positive Digital heeft de voorjaars- en zomercampagnes voor Makro afgerond, gericht op het brede productassortiment van de groothandel. De campagnes waren ontworpen om klanten te voorzien van alles wat zij nodig hebben voor hun buitenactiviteiten in het voorjaar en de zomer.

De voorjaarscampagne richtte zich op het BBQ- en terrassenseizoen, waarbij Makro’s aanbod van barbecues, terrasartikelen en delicatessen centraal stond. Het doel was om klanten te inspireren en hen voor te bereiden op het buitenseizoen, waarbij Makro werd gepositioneerd als de plek voor alles wat nodig is om een BBQ-ervaring te verbeteren.

In de zomercampagne lag de focus op deals, variërend van verse ingrediënten tot essentiële buitenproducten. Een onderdeel van de campagne was de AON-zomercampagne, waarin chef-kok en ondernemer Ramon Beuk het aanbod van Makro presenteerde.

www.positivedigital.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Positive, DUNKD en Creature London gaan verder als Modern Citizens

26-09-2024 | 10:11:00
Dit bureau richt zich op de behoeften van moderne merken. In Nederland neemt Robbert Gangadin de rol van Managing Director op zich.

PUM lanceert merkcampagne in samenwerking met Positive

21-08-2024 | 15:04:00
Positive is verantwoordelijk voor de strategie, planning en mediainkoop, met een sterke focus op online prestaties.

[Vacatures] Positive Digital zoekt een Social Media Agent

01-08-2024 | 09:50:00
Positive Digital is per direct op zoek naar Social media agent avond/weekend (flexibel 8 - 16u/wk) - Parttime

[Vacatures] Positive Digital zoekt een Content & Project manager

28-06-2024 | 08:45:00
Positive Digital is per direct op zoek naar een Content & Project manager -Full-time .Rotterdam

Positive ontwikkelt video 50-jarig bestaan Dille & Kamille

29-05-2024 | 10:40:00
Met hierin een stukje geschiedenis verwerkt, waar het allemaal ooit mee begon, toewerkende naar hoe de huidige winkelformule eruitziet


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Corendon: na afscheid Cor en Don, Fitzroy creatief bureau

25-11-2025 | 20:55:24
Corendon heeft na een pitch die in september 2025 was uitgeschreven, Fitzroy als creatief bureau verkozen

Fightclub geeft ticket weg voor BAM Congress 2025

25-11-2025 | 16:35:00
Fightclub organiseert een actie waarbij deelnemers kans maken op een ticket voor het BAM Congress 2025.

Smirnoff start wereldwijde Why Change a Good Thing-campagne

25-11-2025 | 14:28:26
De campagne richt zich op de culturele positie van het merk en de nadruk op constante smaak en kwaliteit.

Dirk van den Bosch: iO is agency, tech én consultancy

25-11-2025 | 12:04:00
In een gesprek met Bas Vlugt vertelt Dirk van den Bosch hoe iO werkt op het snijvlak van technologie, creatie, marketing en consultancy

Rick Franx: Social-first en bewijslast bij Abovo Maxlead

25-11-2025 | 11:31:00
In een gesprek met Marketing Report vertelt Rick Franx hoe de verschuiving van creatie naar bewijslast het werk fundamenteel verandert
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.