PHD Media wint Red Bull Nederland pitch
Red Bull heeft in Nederland gekozen voor PHD Media als strategische mediapartner. PHD Media wordt verantwoordelijk voor mediastrategie, planning en activatie van de Red Bull campagnes in alle communicatiekanalen.
Frank Bitter, Managing Director PHD Media: "We hebben een sterke inhoudelijke en persoonlijke klik met het Red Bull team en zijn trots op hun vertrouwen in PHD. Ons team is zeer gemotiveerd om voor dit inspirerende en iconische merk te gaan werken.”
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Corendon: na afscheid Cor en Don, Fitzroy creatief bureau
Fightclub geeft ticket weg voor BAM Congress 2025
Smirnoff start wereldwijde Why Change a Good Thing-campagne
Dirk van den Bosch: iO is agency, tech én consultancy
Rick Franx: Social-first en bewijslast bij Abovo Maxlead
Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen