Peek Creative Studios vernieuwt stijl Davitamon Zwanger

Peek Creative Studios heeft voor Davitamon Zwanger een visuele stijl ontwikkeld die aansluit bij de huidige beleving van het moederschap. Voor dit project werkte het bureau samen met fotograaf Rolinda Windhorst, die zich richt op baby- en kinderfotografie.

De campagne maakt gebruik van beelden van echte gezinnen in alledaagse situaties, gefotografeerd in natuurlijke omgevingen met daglicht. Hiermee wil Peek Creative Studios een herkenbaar en warm beeld neerzetten van zwangerschap en het jonge gezinsleven.

Nadruk op echtheid en herkenbaarheid

De fotografie richt zich op spontane momenten en intieme scènes, van de eerste fase van de zwangerschap tot het dagelijks leven met een pasgeboren kind. De kleurkeuze bestaat uit lichte, zachte tinten zoals roze, blauw, groen, wit en taupe, aangevuld met subtiele elementen in de Davitamon-huisstijlkleuren.

Beeldbank voor breed gebruik

De campagne heeft geleid tot een uitgebreide beeldbank die breed inzetbaar is. De beelden worden gebruikt voor sociale media, verpakkingen, advertenties en digitale campagnes.

www.peekcreativestudios.nl

www.pakt.co

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

Cannes 2025: Maurice Wenneker over PAKT

18-06-2025 | 08:55:00
New Business Radio zendt deze week live uit vanaf het Cannes Lions International Festival of Creativity. Iedere dag spreken Bas Vlugt en Peter Wybenga met toonaangevende professionals uit media en marketingcommunicatie.

PAKT ontwikkelt contentcampagne voor Amazon HR

23-05-2025 | 11:29:00
PAKT heeft voor Amazon een uitgebreide HR-campagne geproduceerd met meer dan 1000 content-assets.

CRUSH lanceert kinderdivisie voor foto en video

08-05-2025 | 10:27:00
CRUSH breidt haar activiteiten uit met de oprichting van CRUSH KIDS, een divisie die zich richt op fotografie- en videoproducties met kinderen.

PAKT: Generating personalised content at scale

24-02-2025 | 22:11:00
[Interview] Maurice Wenneker (PAKT) over contentuitdagingen, innovaties en producties

[Forum] So Win: het begin van de wederopstanding van Nike?

10-02-2025 | 21:50:00
Nike was als merk compleet de weg kwijt. Marktaandeel, beurswaarde, zichtbaarheid en bravoure smolten in de afgelopen jaren weg
 

Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.