ON A DAILY BASIS lanceert digitaal bureau BORING: jouw digitale wingman

The new generation agency ON A DAILY BASIS (ODB) lanceert BORING, het no-code digitale bureau dat vooroploopt in het ontwikkelen van digitale producten die niet alleen on-brand zijn, maar ook converteren.

Glenn van der Plaat, mede-eigenaar & Operations Director bij ON A DAILY BASIS: "Met BORING helpen we merken verder om relevant te blijven voor een nieuwe generatie. We zagen dat de vraag bij onze klanten zich steeds meer richtte op het digitale aspect van hun customer journey, waarbij on-brand en converteren de belangrijkste pijlers zijn. Waar we dit voorheen bedienden met ons submerk ODB.Digital, zijn de activiteiten nu van zodanige omvang dat ze ondergebracht worden in onze nieuwe agency, BORING. Ons digitale klantenbestand, inclusief namen zoals ID&T en Warner Music, evenals diverse start-ups en scale-ups, is de afgelopen periode netjes overgeheveld naar BORING. Nu worden ze door het BORING-team geholpen, dat beschikt over de expertise in digitale oplossingen."

Noah Ploeg, mede-eigenaar & Creative Developer bij BORING: "Met de lancering van BORING kunnen wij klanten nog beter helpen bij het ontwikkelen van webervaringen die mooi balanceren op de lijn van merk en conversie en dankzij de samenwerking met ON A DAILY BASIS kunnen we sneller groeien en meer impact maken. We hebben veel ervaring opgedaan met websites, webshops en complexe integraties op grote schaal en zijn daarmee niet nieuw, maar wel vernieuwend gebleken in onze aanpak. Door een mix van bewezen methoden en de nieuwste technologieën ontwerpen en bouwen we websites die niet alleen nu werken, maar ook klaar zijn voor de toekomst, en met onze Growth service zorgen we dat onze websites meegroeien met het merk van de klant. We vinden het belangrijk om positiviteit en plezier in elk aspect van ons werk te brengen. Zo zorgt BORING als digitale wingman voor een leuke ervaring van begin tot eind."

www.weareboring.nl

www.odb.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Tien jaar awesome.: creativiteit blijft sterker dan algoritmes

27-11-2025 | 10:31:00
Inmiddels werkt awesome. voor organisaties als ANWB, BOVAG, Picnic, bol. en KNGF.

Happiness maakt van elke Black Friday-deal een Wingman-actie

27-11-2025 | 09:16:43
Onder de naam The Smoothest Promo verandert Happiness Amsterdam iedere Black Friday-deal in een Wingman-actie

Joe Public wint pitch Almhof

26-11-2025 | 18:05:00
Joe Public Amsterdam heeft de pitch voor Almhof gewonnen. Daarmee neemt Müller Nederland (eigenaar van het merk Almhof) na meer dan 13 jaar afscheid van Talmon Kochheim die in 2017 samen met Pieter van Velsen Pret Amsterdam heeft opgezet

Sanne van Kuijk: BUUT maakt financiële opvoeding makkelijker

26-11-2025 | 10:43:56
Van Kuijk vertelt hoe het concept is ontstaan, hoe jongeren en ouders het gebruiken en waarom de timing voor een bank als BUUT relevanter is dan ooit.

AI-stem Harry Mulisch in campagne Passend Lezen

26-11-2025 | 09:10:38
De campagne moet duidelijk maken dat gesproken verhalen toegankelijk blijven voor mensen bij wie lezen door verminderd zicht moeilijker wordt.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.