Ocean Outdoor lanceert het City Entrance-netwerk
Ocean Outdoor lanceert het City Entrance netwerk, wat merken de mogelijkheid geeft te adverteren bij de drukste stadspoorten en verkeersaders van Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Utrecht en Eindhoven.
City Entrance netwerk
Het netwerk is een selectie van 58 digitale en classic roadside schermen rondom deze steden. Hoe krachtig een merk aanwezig is kan door diverse mogelijkheden binnen het netwerk zelf worden bepaald.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Kees Wilbrink: Don’t forget to prime your campaign!
GB Snowsport kiest Ocean Outdoor als outdoorpartner
[Vacatures] Ocean Outdoor zoekt een Fotograaf
Higuita en Fitzroy vallen in de prijzen bij Ocean Outdoor
Dentsu Benelux presenteert OOH-trendrapport 2025
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Mediahuis Nederland en ANWB lanceren campagne met radiospel voor Wegenwacht
Bob Koigi: De opmars van de B2B-influencer
[Vacatures] Serviceplan Amsterdam zoekt een Customer Journey Director bij Plan.Net
TBWA\NEBOKO maakt Sinterklaas-commercial voor Albert Heijn
Inter lanceert INTERISTA met DEPT
Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen