NOSUCH ontwikkelt confronterende campagne Familiehuis Daniel den Hoed

Onderzoek wijst uit dat goede sociale steun van kankerpatiënten zorgt voor minder stress en meer motivatie tijdens de behandeling. In deze moeilijke tijd van ziekte en behandeling wil je niets liever dan dicht bij elkaar zijn. In het Familiehuis vinden kankerpatiënten en familie daarom een tijdelijk thuis, dicht bij het ziekenhuis.

De campagne draait om het belang van nabijheid van patiënten en familie en het warme gevoel van thuiskomen dat het Familiehuis biedt wanneer je dat het meest nodig hebt.

Een interactieve outdooruiting

In een interactieve uiting zien we een patiënte, waarmee het zichtbaar beter gaat naarmate je als voorbijganger dichterbij haar komt. Bij de ontwikkeling van de uiting is gebruik gemaakt van innovatieve technologie waarmee gedetecteerd wordt hoe dichtbij iemand is. Zo ontstaat er een emotionele connectie tussen de patiënte op het scherm en de voorbijganger.

De campagne, die via outdoor en online wordt uitgerold, is bedacht en ontwikkeld door NOSUCH Creative Agency in samenwerking met Inscape* Video Agency en Ocean Outdoor.

Heidi Leeuwangh, pr, communicatie & fondsenwerving Familiehuis Daniel den Hoed: "Het is een schitterende campagne geworden waarbij de warmte heel duidelijk voelbaar is. En dat is precies wat we regelmatig terugkrijgen van gasten en zo belangrijk vinden. Een schot in de roos."

Met het concept voor de interactieve outdoor uiting won NOSUCH bij de Digital Creative Competition van Ocean Outdoor waardoor een mediabudget beschikbaar gesteld is.

Credits:

Familiehuis Daniel den Hoed - Heidi Leeuwangh, Rachel Maréchal | Bureau - NOSUCH Creative Agency | Creatie - Matthijs Haagsman | Creative Director – Maarten Reynen | Productie - Inscape* Video Agency | Regie - Naomi Brusselman | DOP - Richard Spierings | Edit OLV - Johannes de Jong | Grading - Koert van der Ploeg | Muziek & Sound - MassiveMusic | Executie DOOH - Ocean Outdoor | PR - Havana Orange

www.nosuch.nl

www.familiehuis.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

[Vacatures] NOSUCH zoekt een Creative Editor (met Motion & Social Savvyness)

01-09-2025 | 09:15:00
NOSUCH is per direct op zoek naar een Creative Editor (met Motion & Social Savvyness) - Rotterdam

[Vacatures] NOSUCH zoekt een Marketing en Communicatie Manager

01-09-2025 | 08:54:00
NOSUCH is per direct op zoek naar een Marketing en Communicatie Manager - Rotterdam

[Vacatures] NOSUCH zoekt een Marketeer (Medior/Senior)

18-08-2025 | 07:33:00
NOSUCH is per direct op zoek naar Marketeer (Medior/Senior) - Randstand

[Vacatures] NOSUCH zoekt een Online Marketeer

30-07-2025 | 08:41:00
NOSUCH is per direct op zoek naar Online Marketeer - Rotterdam

Teus Baars: NOSUCH omarmt AI met komst van Evert Bal

07-06-2025 | 10:14:00
Bij NOSUCH zien we AI als een enorme kans. Alleen: hoe integreer je die nieuwe technologie zó dat het niet schuurt met creativiteit en kwaliteit?


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.