Natwerk ontwikkelt campagne ‘t Feest begint bij Gall & Gall

Natwerk heeft de feestdagencampagne van Gall & Gall ontwikkeld onder de noemer ’t Feest begint bij Gall & Gall. De slijter die onderdeel is van AholdDelhaize, wil benadrukken dat de feestdagen vooral draaien om samen zijn én samen genieten.  

Volgens de slijter vragen Nederlanders tijdens de feestdagen zo’n 140 miljoen keer aan elkaar wat ze willen drinken. Gall & Gall speelt daarop in met een campagne die laat zien hoe decembermomenten altijd beginnen met het aanbieden van een drankje, van speciale wijn tot een mocktail.

Nienke van de Streek, general manager van Gall & Gall: “De feestdagen zijn de mooiste tijd van het jaar. Het is een periode vol bijzondere momenten. Of je nu uitpakt met een chic diner of een gezellige spelletjesavond: voor al die momenten, groot of klein, brengen we ook deze feestdagen weer volop inspiratie. Van het welkomstdrankje dat iedereen laat landen tot dat ene speciale flesje waar je moeite voor hebt gedaan: wij weten als geen ander hoe je elk feestelijk moment bijzonder maakt. ’t Feest begint bij ons met het beste advies van collega’s in onze winkels, verrassend assortiment en volop inspiratie.” 

Campagne

Gall & Gall kiest juist voor een korte, grappige en herkenbare campagne met een speelse twist en laat zien hoe feestelijke én ongemakkelijke momenten samenkomen en hoe fijn het is als iemand dan het ijs breekt met die ene vraag: Wat wil je drinken?

De feestdagencampagne is te zien op tv, online, op social media, in abri’s en in magazine-spreads. Daarnaast verschijnt opnieuw een feesteditie van Toost& Magazine, met tips, inspiratie en cocktail- en mocktailrecepten. Ook delen collega’s van Gall & Gall hun persoonlijke feestdagenfavorieten.

Lokale proeverijen en online inspiratie

Dit jaar kunnen klanten bij een select aantal Gall & Gall-winkels deelnemen aan proeverijen. Onder begeleiding van collega-experts proeven zij bijzondere wijnen en cocktails en ontdekken ze meer over het bijzondere decemberassortiment.

Via social media worden feestelijke drankjes gedeeld die klanten thuis eenvoudig kunnen maken. Influencer en wijnkenner Pepijn van Diepstraten laat tijdens de Grote Kerst Wijn Pairing Show zien hoe je gerechten en wijnen op elkaar afstemt.

www.natwerk.nl

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

TBWA\NEBOKO houdt huis bij Effies 2025

13-11-2025 | 22:53:00
Woeaaaaah! Het kan bijna niet anders dan dat TBWA\NEBOKO alle Nederlandse Effie-records heeft gebroken

Natwerk wint pitch Slachtofferhulp en start merkcampagne

13-11-2025 | 09:58:00
Natwerk is in september 2025 na een pitch verkozen als creatief bureau van Slachtofferhulp Nederland. Natwerk is direct aan de slag gegaan met de merkpositionering en een campagne voor Slachtofferhulp Nederland

Natwerk en ARTIS lanceren DONKER IN ARTIS!

11-11-2025 | 11:54:00
Terwijl Amsterdam oplicht in feestverlichting, kiest ARTIS bewust voor duisternis.

Marlies van Voorthuizen: Mentale gezondheid luistert nauw

29-10-2025 | 12:01:00
Op World Mental Health Day lanceerden Zilveren Kruis en de KNVB de campagne Trap het gesprek af. In het interview vertelt van Voorthuizen hier meer over

Jurgen Retra: Een klein gebaar zegt meer dan duizend woorden

29-10-2025 | 11:43:00
Op World Mental Health Day lanceerden Zilveren Kruis en de KNVB de campagne Trap het gesprek af. In het onderstaand interview vertelt Natwerk hier meer over
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.