N=5 ontwikkelt campagne voor platform De FinancieringsGids

N=5 ontwikkelt een introductiecampagne voor het platform De FinancieringsGids. Het platform schept duidelijkheid in de financieringswereld. De wereld van financiering is steeds onoverzichtelijker. De introductiecampagne positioneert de Financieringsgids dan ook als een soort financiële Lonely Planet, onder het thema Met de FinancieringsGids vind je de weg in financieringsland.

Arnout Robbe, creative director: “Als je je voor het eerst op het onbekende terrein van bedrijfsfinanciering begeeft, kun je een beetje de Tokyo-ervaring hebben: overwhelmed door alles wat er op  je af komt. Als je dan de weg niet weet, kun je als ondernemer wel wat hulp gebruiken.”

Hulp om de weg naar passende financiering te vinden

Het financieringsplatform is een initiatief van het ministerie van Economische Zaken, Stichting MKB Financiering, de Nederlandse Vereniging van Banken, de Rijksdienst voor Ondernemend Nederland en Kamer van Koophandel. De FinancieringGids wil ondernemers helpen de weg naar passende financiering te  vinden. 

Atypisch voor de zakelijke markt

Paul Wagemaker, creative director: “We hebben gekozen voor een vorm die atypisch is voor de zakelijke markt. Zodat we ondernemers op een opvallend eigen, menselijke manier aanspreken en verder helpen.”

De campagne wordt uitgerold in video, radio, outdoor, online middelen, events en eigen kanalen.

Credits:
Klant: KVK/ de FinancieringsGids | Verantwoordelijk bij klant: Willemijn Manshanden-Bots, Marit Maarsman, Sharini Ramautar, Arnout Dijksman | Bureau: N=5 | Creatie: Paul Wagemaker, Arnout Robbe | Strategie: Jens Hellewaard, Bastiaan Weers | Account:  Puck de Mol van Otterloo, Karijn van den Bossche | Agency producer: Ava Rijken, Anna Bosscher | Regie: Philip & Hugo | DOP: Tibor Dingelstad | Producer: Bo Polak, Jaap Hermans | Sound: Klevr Sound | Grading: De Grot - Joppo | VFX: Nils Gerbens en Joost Gulien  | Voiceover: Paul Haenen.

www.nis5.nl 

www.kvk.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

N=5 en DELTA lanceren campagne rond wifi 7 en gaming

01-09-2025 | 17:10:33
DELTA en bureau N=5 hebben een nieuw hoofdstuk toegevoegd aan de merkcampagne Aan alles gedacht.

Anne Stokvis: Creatieve vrijheid is geen vrijbrief voor toondoofheid

25-08-2025 | 12:35:00
[Column] Creative Director N=5 over de ophef rondom de Walibi Halloween campagne

Anne Stokvis: Creatieve leegte is de snelste brandstof voor ophef

08-08-2025 | 12:43:00
sja, de creatieve lat lag niet hoog, kunnen  we stellen. Je hebt een van de meest opvallende actrices van dit moment tot je beschikking. Gen-Z hangt aan je lippen… en je brengt een klassieke blonde bombshell, billen, borsten en een woordgrap. Klaar

N=5 ontwikkelt vervolgcampagne voor De FinancieringsGids

24-07-2025 | 12:50:00
Met deze campagne bouwen de betrokken partijen verder aan het vergroten van de bekendheid en het inzicht in financieringsmogelijkheden voor ondernemers.

N=5 en Breaker spelen in op internetcultuur

10-07-2025 | 15:39:26
Bekende GIF-personages worden losgemaakt uit hun eindeloze loops, waarmee Breaker voor het eerst in 24 jaar afstapt van de bekende knijpverpakking.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Salsa Shop kiest Buutvrij als creatief bureau

09-09-2025 | 18:12:09
Het Mexicaanse fastcasualconcept werkt samen met het bureau aan een merkcampagne die moet bijdragen aan landelijke en Europese groei.

Intratuin kiest Persuade als Lead Agency

09-09-2025 | 15:20:00
Persuade gaat zich richten op merkstrategie, creatieve concepten en campagnes. De eerste gezamenlijke campagnes staan begin 2026 gepland.

DEPT en Mammut lanceren campagne Mountainwear Rescue

09-09-2025 | 15:06:59
De campagne borduurt voort op de eerdere actie Not a Streetwear Brand, waarin Mammut zich afzette tegen concurrenten die hun outdoorproducten inzetten als mode-item binnen de gorpcore-trend.

Suite Rouge ontwikkelt beautycampagne Kruidvat

09-09-2025 | 14:56:54
Met deze campagne wil de drogisterijketen haar positie versterken als beautybestemming waar consumenten zowel vertrouwde merken als actuele trends vinden

Flemming in campagne met LiGA: Muziek verbindt jong en oud

09-09-2025 | 10:44:00
We spraken met Maud Heemskerk en Lennard Freij over de totstandkoming, de uitdagingen en de bredere merkstrategie achter ChatDuets.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Laura Heerlien

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.