N=5 ontwikkelt campagne voor platform De FinancieringsGids

N=5 ontwikkelt een introductiecampagne voor het platform De FinancieringsGids. Het platform schept duidelijkheid in de financieringswereld. De wereld van financiering is steeds onoverzichtelijker. De introductiecampagne positioneert de Financieringsgids dan ook als een soort financiële Lonely Planet, onder het thema Met de FinancieringsGids vind je de weg in financieringsland.

Arnout Robbe, creative director: “Als je je voor het eerst op het onbekende terrein van bedrijfsfinanciering begeeft, kun je een beetje de Tokyo-ervaring hebben: overwhelmed door alles wat er op  je af komt. Als je dan de weg niet weet, kun je als ondernemer wel wat hulp gebruiken.”

Hulp om de weg naar passende financiering te vinden

Het financieringsplatform is een initiatief van het ministerie van Economische Zaken, Stichting MKB Financiering, de Nederlandse Vereniging van Banken, de Rijksdienst voor Ondernemend Nederland en Kamer van Koophandel. De FinancieringGids wil ondernemers helpen de weg naar passende financiering te  vinden. 

Atypisch voor de zakelijke markt

Paul Wagemaker, creative director: “We hebben gekozen voor een vorm die atypisch is voor de zakelijke markt. Zodat we ondernemers op een opvallend eigen, menselijke manier aanspreken en verder helpen.”

De campagne wordt uitgerold in video, radio, outdoor, online middelen, events en eigen kanalen.

Credits:
Klant: KVK/ de FinancieringsGids | Verantwoordelijk bij klant: Willemijn Manshanden-Bots, Marit Maarsman, Sharini Ramautar, Arnout Dijksman | Bureau: N=5 | Creatie: Paul Wagemaker, Arnout Robbe | Strategie: Jens Hellewaard, Bastiaan Weers | Account:  Puck de Mol van Otterloo, Karijn van den Bossche | Agency producer: Ava Rijken, Anna Bosscher | Regie: Philip & Hugo | DOP: Tibor Dingelstad | Producer: Bo Polak, Jaap Hermans | Sound: Klevr Sound | Grading: De Grot - Joppo | VFX: Nils Gerbens en Joost Gulien  | Voiceover: Paul Haenen.

www.nis5.nl 

www.kvk.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

N=5 verbeeldt Auping Designed for Life

13-10-2025 | 09:55:00
Auping breidt de positionering Designed for Life uit met een campagne die de ervaring van goed slapen centraal zet.

N=5 ontwikkelt campagne Dan is er Menzis

09-10-2025 | 07:30:00
Zorgverzekeraar Menzis heeft de door N=5 ontwikkelde campagne Dan is er Menzis gelanceerd. De campagne wil laten zien waar mensen in het dagelijks leven met gezondheidsuitdagingen mee te maken hebben en hoe Menzis daarbij kan ondersteunen

Kraampje van Koophandel

25-09-2025 | 10:26:00
Een van de grootste uitdagingen voor KVK is het versterken van de maatschappelijke waarde van het merk.

Holland & Barrett: Denk aan je brein

22-09-2025 | 13:01:00
Hoe Holland & Barrett met free publicity als vliegwiel doorbrak in een markt waarin ze volledig outspend worden door de concurrentie

Holland & Barrett lanceert HormoonWijzer voor vrouwen+

19-09-2025 | 15:04:00
Holland & Barrett heeft de HormoonWijzer gelanceerd, een praktische gids die vrouwen+ inzicht geeft in hun cyclus


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Stan Molemaker hoofdambassadeur Movember 2025

31-10-2025 | 10:57:08
De campagne wil mannen aanmoedigen open te praten over mentale gezondheid en elkaar actief te steunen.

Bibliotheken starten campagne Heel Nederland Leest

31-10-2025 | 09:05:12
Bezoekers ontvangen gratis Onder de paramariboom van Johan Fretz om deze maand samen te lezen en het gesprek aan te gaan.

[Vacatures] Giesbers Retail zoekt een Campagnemanager

31-10-2025 | 08:13:00
Giesbers Retail is per direct op zoek naar Campagnemanager - Arnhem •HBO •32/40 uur

Media Reverse en Habufa lanceren XOOON-campagne op tv

30-10-2025 | 16:09:00
In de najaarscampagne van XOOON, onderdeel van Habufa Meubelen, staat de huiskamer centraal.

Happy Horizon wint pitch van Tricorp Workwear

30-10-2025 | 15:38:12
De samenwerking is gericht op het realiseren van de internationale groeidoelstellingen van het merk.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Laura Heerlien

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.