N=5 komt met vervolg op seizoenscampagnes Holland & Barrett: Winterfit

N=5 en Holland & Barrett lanceren de campagne Winterfit. Een roep aan heel Nederland om juist in de winter in actie te komen. De campagne is een vervolg op de eerdere zomer- en herfstcampagnes waarin de kracht die de natuur op mensen heeft, centraal staat.

In de TVC zien we drie schaatsers die de ijskou trotseren om als eerste het ijs op te gaan. Juist in de koude wintermaanden naar buiten gaan doet ontzettend goed. Holland & Barrett maakt in haar wintercampagne gebruik van de gezondheidsdoelen van klanten, met als doel hen zo het laatste zetje te geven om de kracht van de natuur te ervaren.

Kracht van de natuur

Christa de Wal, Head of Marketing Benelux bij Holland & Barrett: "Wij hebben we de missie om iedereen de kracht van de natuur te laten ervaren. Door gebruik te maken van wat de natuur ons biedt, kun je fit de winter door."

Mike Kleijnen, creatief bij N=5: "Hoewel we in de winter het liefst binnen zitten, staan we met vrieskou te popelen om naar buiten te gaan. De natuur in. Het ijs op en met traanogen van de kou schaatsen. Dat kinderlijke enthousiasme geeft alleen de natuur je.”

De campagne wordt uitgerold via TV, OOH, instore, radio en OLV. Op social geeft Holland & Barrett haar klanten tips & tricks om de winter fit door te komen. Daarnaast zullen gedurende de campagne diverse promotiethema's gelanceerd worden.

www.nis5.nl

www.hollandandbarrett.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Influencer & Content Marketing Awards 2025 | De Winnaars

20-11-2025 | 14:43:00
De prijzen bekronen onderscheidend werk in contentmarketing en influencermarketing, in zowel campagnerubrieken als bureaucategorieën.

KVK en N=5 geven twijfels ondernemers hoofdrol

19-11-2025 | 14:27:08
KVK en N=5 lanceren de volgende fase van Houvast voor Ondernemers, waarin twijfels en vragen van ondernemers centraal staan.

Anne Stokvis en Thijs Bontje over creativiteit als product en meetbaar effect

07-11-2025 | 08:54:00
Bij Marketing Report TV spreken we met Anne Stokvis, Creative Director en partner bij N=5, en Thijs Bontje, Creative Partner bij het bureau.

Monique Bergers: Strategie laat creatie impact maken

06-11-2025 | 16:12:00
Bas Vlugt spreekt met haar over het belang van inzicht in marges, de rol van data in projectplanning en de activiteiten van Teamleader

Bastiaan Weers: Buffetts lessen zijn van onschatbare waarde

06-11-2025 | 10:39:00
In zijn column trekt Bastiaan Weers een opvallende parallel met de lessen van belegger Warren Buffett. Wat kan ons vak leren van zijn langetermijndenken, zijn visie op kwaliteit en zijn vermogen om waarde te herkennen waar anderen vooral kosten zien?


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Brand Manager

20-11-2025 | 09:38:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Brand Manager - Maastricht

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Senior Creator Manager bij SPIL NEWS

20-11-2025 | 08:18:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Senior Creator Manager bij SPIL NEWS - Amsterdam

KVK en N=5 geven twijfels ondernemers hoofdrol

19-11-2025 | 14:27:08
KVK en N=5 lanceren de volgende fase van Houvast voor Ondernemers, waarin twijfels en vragen van ondernemers centraal staan.

[Vacatures] Ever Ready zoekt een Community Marketeer

19-11-2025 | 13:33:07
Ever Ready is per direct op zoek naar een Community Marketeer

DEPT ontwikkelt strategie achter cashloze Wero Thrift Club

19-11-2025 | 09:26:20
In Berlijn vond de eerste Wero Thrift Club plaats, een cashloze thriftmarkt waar alle transacties via Wero verliepen.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.