MT/Sprout roept iO uit tot meest klantgerichte digital agency van Nederland
MT/Sprout heeft iO erkend als het meest klantgerichte agency van Nederland in de categorie internetbureaus.
MT1000 is een onderzoek van MT/Sprout onder zakelijke beslissers naar de kwaliteit, klantgerichtheid en productleiderschap van zakelijke dienstverleners in Nederland.
Vorige week ontving het bedrijf nog een MIXX Award voor Canon van Vlaanderen in de categorie Digital CX & Craft - UX/UI Journey Design. Eerder deze week heeft iO ook de prijs gewonnen voor beste Direct to consumer-campagne voor JBL tijdens de jaarlijkse Global Performance Marketing Awards.
iO werd opgericht in 2005 en opereert lokaal en internationaal in opdracht van bedrijven, organisaties en overheden vanuit onze verschillende campussen in België, Nederland, Zweden, Denemarken en Bulgarije.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Vacatures] iO zoekt een CRM & Marketing Automation Specialist
[Vacatures] iO zoekt een Projectleider Content
[Vacatures] iO zoekt een HubSpot Implementatie Lead
[Vacatures] iO zoekt een Technisch Data & Analytics Expert
[Vacatures] iO zoekt een Data & Insights Consultant
Dirk van den Bosch: iO is agency, tech én consultancy
Influencer & Content Marketing Awards 2025 | De Winnaars
[Vacatures] iO zoekt een Experience Strateeg - CX
Marelle van Beerschoten keynote spreker iO-congres
Michaël Van Damme spreker op Contentmarketing & Webredactie 2025
iO behoudt HubSpot Elite-status en versterkt groei
[Vacatures] iO zoekt een Medior Contentmanager
[Vacatures] iO zoekt een Senior Contentmanager
[Vacatures] iO zoekt een Traffic Manager
[Vacatures] iO zoekt een Project Manager - Marketing en Data & Intelligence
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Happy Horizon lanceert AI Optimizer voor AI-vindbaarheid
Dentsu Creative tekent voor eindejaarsfilm Rabobank
Rebranding van Whello krijgt vorm via eigen merchandise
NOISE kiest user-generated aanpak in vuurwerkcampagne
[Vacatures] Key Agency zoekt een Community Manager / Webcare Agent
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert