
MT/Sprout roept iO uit tot meest klantgerichte digital agency van Nederland
MT/Sprout heeft iO erkend als het meest klantgerichte agency van Nederland in de categorie internetbureaus.
MT1000 is een onderzoek van MT/Sprout onder zakelijke beslissers naar de kwaliteit, klantgerichtheid en productleiderschap van zakelijke dienstverleners in Nederland.
Vorige week ontving het bedrijf nog een MIXX Award voor Canon van Vlaanderen in de categorie Digital CX & Craft - UX/UI Journey Design. Eerder deze week heeft iO ook de prijs gewonnen voor beste Direct to consumer-campagne voor JBL tijdens de jaarlijkse Global Performance Marketing Awards.
iO werd opgericht in 2005 en opereert lokaal en internationaal in opdracht van bedrijven, organisaties en overheden vanuit onze verschillende campussen in België, Nederland, Zweden, Denemarken en Bulgarije.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
DDA-bureaus bundelen krachten voor Agency at Night
Breekt mixed reality nu écht door?
[Vacatures] iO zoekt een Videomaker
[Vacatures] iO zoekt een Producer
[Vacatures] iO zoekt een Video Editor
[Vacatures] iO zoekt een Talent Sourcer Content
[Vacatures] iO zoekt een Senior Contentspecialist
iO: Customer Data Platforms
[Forum] Een nieuw business model voor creative agencies?
Bob Koigi: Merken die meebewegen bepalen de toekomst
Bob Koigi: De opkomst van adresseerbare advertenties
Laten we X, Insta en WhatsApp achter ons?
iO maakt tv-spot voor Amnesty: Protect the Protest
Bob Koigi: Tech-gedreven duurzaamheid
Bob Koigi: Sociale media, het nieuwe winkelcentrum
Gepubliceerd door: Saskia van Weert