MT/Sprout roept iO uit tot meest klantgerichte digital agency van Nederland

MT/Sprout heeft iO erkend als het meest klantgerichte agency van Nederland in de categorie internetbureaus.

MT1000 is een onderzoek van MT/Sprout onder zakelijke beslissers naar de kwaliteit, klantgerichtheid en productleiderschap van zakelijke dienstverleners in Nederland.

Vorige week ontving het bedrijf nog een MIXX Award voor Canon van Vlaanderen in de categorie Digital CX & Craft - UX/UI Journey Design. Eerder deze week heeft iO ook de prijs gewonnen voor beste Direct to consumer-campagne voor JBL tijdens de jaarlijkse Global Performance Marketing Awards.

iO werd opgericht in 2005 en opereert lokaal en internationaal in opdracht van bedrijven, organisaties en overheden vanuit onze verschillende campussen in België, Nederland, Zweden, Denemarken en Bulgarije.

www.iodigital.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

DDA-bureaus bundelen krachten voor Agency at Night

08-05-2025 | 11:33:00
Op vrijdag 16 mei openen meer dan vijftig creatieve en digitale bureaus in Rotterdam hun deuren tijdens Agency at Night.

Breekt mixed reality nu écht door?

23-04-2025 | 09:34:00
In deze aflevering praten Bert Hagendoorn en Ronald ter Voert met Natascha Chamuleau en Margriet de Kroon.

[Vacatures] iO zoekt een Videomaker

22-04-2025 | 10:19:00
iO is per direct op zoek naar Videomaker - Campus Utrecht

[Vacatures] iO zoekt een Producer

22-04-2025 | 10:09:00
iO is per direct op zoek naar Producer - Campus Utrecht

[Vacatures] iO zoekt een Video Editor

22-04-2025 | 09:58:00
iO is per direct op zoek naar Video Editor - Campus Utrecht

[Vacatures] iO zoekt een Talent Sourcer Content

22-04-2025 | 09:22:00
iO is per direct op zoek naar Talent Sourcer Content - Campus Amsterdam

[Vacatures] iO zoekt een Senior Contentspecialist

14-04-2025 | 08:56:00
iO is per direct op zoek naar Senior Contentspecialist - Campus Amsterdam

iO: Customer Data Platforms

07-04-2025 | 16:54:00
Datagedreven marketing biedt organisaties de kans om doelgerichter te communiceren.

[Forum] Een nieuw business model voor creative agencies?

24-03-2025 | 19:59:00
Marketing Report vraag bepalende spelers naar een antwoord op een actuele vraag. Deze keer: Hebben creative agencies een nieuw business model nodig?

Bob Koigi: Merken die meebewegen bepalen de toekomst

21-03-2025 | 10:56:00
Bob Koigi over de snelle, digitaal gerichte wereld van vandaag, waarin reclame voortdurend evolueert.

Bob Koigi: De opkomst van adresseerbare advertenties

14-03-2025 | 12:47:00
Bob Koigi over de snelle, digitaal gerichte wereld van vandaag, waarin reclame voortdurend evolueert.

Laten we X, Insta en WhatsApp achter ons?

11-03-2025 | 09:38:00
In deze aflevering praten Bert Hagendoorn en Ronald ter Voert met Miriam van der Heijden en Brian Hirman iO

iO maakt tv-spot voor Amnesty: Protect the Protest

10-03-2025 | 14:57:00
Onder het motto Protect the Protest kiezen Amnesty International Vlaanderen en iO voor een positieve boodschap: vooruitgang door vreedzaam protest.

Bob Koigi: Tech-gedreven duurzaamheid

10-03-2025 | 13:45:30
Naarmate de wereldwijde focus op klimaatverandering toeneemt, heroverwegen industrieën hun ecologische impact.

Bob Koigi: Sociale media, het nieuwe winkelcentrum

03-03-2025 | 11:38:00
Deze week hebben Omnicom en The Interpublic Group of Companies, Inc. (IPG) een fusie aangekondigd, waarmee het grootste reclame- en marketingbedrijf ter wereld wordt gevormd.

Gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.