Michel van Velde: AI-agents zijn de nieuwe target audience
[Column] CEO en Brand & AI Director over branding in het AI-tijdperk
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
TATOMA start Agency Circle om bureaus te helpen met AI-integratie
De bureausector heeft te maken met krimpende marges, onzekere klantbudgetten en een krappe arbeidsmarkt.
Rogier van Kralingen: Wat komt er na de AI-Bubbel?
Rogier van Kralingen is storytelling expert die ideation sessies, masterclasses en lezingen geeft, naast bekroond schrijver en muziekproducent.
Michiel Frackers: OpenAI met browser en in porno
Het grote nieuws van vandaag is dat OpenAI met Atlas een browser lanceert, als onderdeel van de midscheepse aanval op Google's dominantie.
DEPT en Histor lanceren creatorgedreven campagne
Het Nederlandse verfmerk Histor is gestart met Geef kleur aan jouw verhaal, een social-first campagne waarin persoonlijkheid en verhalen worden vertaald naar een eigen verfkleur.
Patrick Petersen: De GenAI-gelofte
We leven in het tijdperk van de GenAI-gelofte: alles sneller, slimmer, creatiever. Ik mocht er recentelijk een boek over schrijven voor professionals.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bob Koigi: PR balanceert tussen AI en authenticiteit
De pr-industrie bevindt zich op een kritiek punt en navigeert in een landschap waarin mediagedrag gefragmenteerd is
[Vacancy Kinesso has a position for Paid Social Associate Account Director - Nike
Kinesso is directly looking for Paid Social Associate Account Director - Nike - Amsterdam
DUDE en FM koppelen emotie en AI voor Maserati
DUDE en FM hebben een wereldwijde campagne ontwikkeld voor Maserati rond de vraag in hoeverre kunstmatige intelligentie emotie kan begrijpen.
INDIE bouwt voort op OH YEAH-campagne voor Vodafone
Iedereen die sinds 8 september 2022 een telefoon direct bij Vodafone heeft gekocht, ontvangt tot 3 jaar gratis Batterij Garantie.
FCB ontwikkelt Pets Know Best-campagne voor Purina PRO PLAN
De campagne is gebaseerd op een herkenbaar inzicht: huisdieren lijken een gezondere levenshouding te hebben dan veel mensen en weten vaak wat goed voor ons is.
Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen