
Media Reverse onwikkelt cashback en credit-campagne Canon
Media Reverse heeft voor Canon een campagne ontwikkeld, gericht op het stimuleren van aankopen en deelname aan een cashback-actie. De campagne biedt diverse productbundels aan voor verschillende doelgroepen, waaronder professionele fotografen, amateurfotografen, sportfotografen en vloggers.
Via social media worden specifieke doelgroepselecties benaderd. Daarnaast is, in samenwerking met Digital Audience, een merk- en doelgroepanalyse uitgevoerd, wat heeft geleid tot gerichte doelgroepstrategieën.
Credits:
Media Reverse: Jochem Douqué & Femke van den Boomen | Canon: Mireille Brink (Marketing) & Sandra van Wingerden (Grafisch ontwerp)
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Media Reverse, B.R.A.I.N. en Altermedia starten Nee betekent nee-campagne
Julie Meulesteen: Mobiel winnen is key
AI-billboards scoren gelijk aan traditionele versies
a.s.r. richt zich op ouders tijdens Avond4daagse
Media Reverse en INDIE lanceren campagne Wereldmuseum
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Burger King zet Gordon Ramsay buitenspel in campagne
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Audio Campaign Producer
DEPT en Univé lanceren Pas-op-Pop campagne in woonwijken
[Vacancy] Kinesso has a position for Programmatic Campaign Manager - Nike account
Media Reverse, B.R.A.I.N. en Altermedia starten Nee betekent nee-campagne
Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen