Media Reverse onwikkelt cashback en credit-campagne Canon

Media Reverse heeft voor Canon een campagne ontwikkeld, gericht op het stimuleren van aankopen en deelname aan een cashback-actie. De campagne biedt diverse productbundels aan voor verschillende doelgroepen, waaronder professionele fotografen, amateurfotografen, sportfotografen en vloggers.

Via social media worden specifieke doelgroepselecties benaderd. Daarnaast is, in samenwerking met Digital Audience, een merk- en doelgroepanalyse uitgevoerd, wat heeft geleid tot gerichte doelgroepstrategieën.

Credits:

Media Reverse: Jochem Douqué & Femke van den Boomen | Canon: Mireille Brink (Marketing) & Sandra van Wingerden (Grafisch ontwerp)

www.mediareverse.nl

www.canon.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Media Reverse, B.R.A.I.N. en Altermedia starten Nee betekent nee-campagne

10-09-2025 | 08:36:00
Het doel is zowel bewustwording vergroten als concreet gedrag beïnvloeden bij potentiële daders en hun omgeving.

Julie Meulesteen: Mobiel winnen is key

09-07-2025 | 09:32:00
In het artikel staan de 5 belangrijkste learnings voor adverteerders uit het jaarlijkse onderzoek: What’s Happening Online?

AI-billboards scoren gelijk aan traditionele versies

23-06-2025 | 00:15:00
Er zijn geen significante verschillen gemeten op het gebied van merkherkenning, waardering, imago of activatie.

a.s.r. richt zich op ouders tijdens Avond4daagse

14-05-2025 | 14:22:57
Het concept en de productie van de campagne zijn ontwikkeld door The Merge. Planning en inkoop zijn verzorgd door Media Reverse.

Media Reverse en INDIE lanceren campagne Wereldmuseum

09-05-2025 | 14:41:00
Met de campagne roept het museum op om in een tijd van polarisatie met een open blik naar de wereld te blijven kijken. De uitingen zijn te zien via outdoor, digital out of home en wildplakken.
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Burger King zet Gordon Ramsay buitenspel in campagne

10-09-2025 | 09:58:46
Met een knipoog naar campagnes met beroemdheden suggereert de keten dat de burger smaakt alsof hij door een topchef is gemaakt

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Audio Campaign Producer

10-09-2025 | 09:38:00
Mediahuis is per direct op zoek naar een Audio Campaign Producer - Amsterdam

DEPT en Univé lanceren Pas-op-Pop campagne in woonwijken

10-09-2025 | 09:07:26
Het gaat om Pas-op-Poppen die weggebruikers aansporen hun snelheid te verlagen waar kinderen buitenspelen

[Vacancy] Kinesso has a position for Programmatic Campaign Manager - Nike account

10-09-2025 | 08:45:00
Kinesso is directly looking for Programmatic Campaign Manager - Nike account

Media Reverse, B.R.A.I.N. en Altermedia starten Nee betekent nee-campagne

10-09-2025 | 08:36:00
Het doel is zowel bewustwording vergroten als concreet gedrag beïnvloeden bij potentiële daders en hun omgeving.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.