Media Reverse en Habufa lanceren XOOON-campagne op tv

In de najaarscampagne van XOOON, onderdeel van Habufa Meubelen, staat de huiskamer centraal. Met televisie als hoofdmedium wordt in korte tijd massaal bereik opgebouwd om merkvoorkeur te versterken op de momenten dat het publiek ontspant.

De campagne benut de kracht van een premium kijkomgeving, waarin beeld, geluid en verhaal samenkomen voor maximale attentiewaarde, merkherinnering en zichtbaarheid. Door de focus op prime time te combineren met een gebalanceerde inzet over verschillende tijdvakken, bereikt XOOON zowel breedte (bereik) als diepte (contacten), zonder overexposure.

Televisiecampagne versterkt merkvoorkeur in het najaar

De campagne is ontwikkeld in samenwerking met Kelly de Heij, Media Director bij Media Reverse, en Jacqueline Stevens, Heidi van Leeuwen en Nicole van Riel van Habufa Meubelen. Samen vertaalden zij de warme, eigentijdse uitstraling van XOOON naar een aansprekende audiovisuele merkervaring.

Met de inzet van televisie wordt de merkboodschap van XOOON versterkt op het moment dat de huiskamer weer het middelpunt van het dagelijks leven wordt, precies wanneer consumenten gevoeliger zijn voor inspiratie rondom wonen en interieur.

 

 

www.mediareverse.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Happy Horizon wint pitch van Tricorp Workwear

30-10-2025 | 15:38:12
De samenwerking is gericht op het realiseren van de internationale groeidoelstellingen van het merk.

ReumaNederland kiest Media Reverse voor mediaplanning

30-10-2025 | 14:58:20
De samenwerking is gericht op het vergroten van de merkbekendheid en het activeren van doelgroepen via relevante mediakanalen.

DJI werft vakmensen voor rol als arbeidsbegeleider

30-10-2025 | 12:34:00
De Dienst Justitiële Inrichtingen (DJI) lanceert een doelgroepcampagne met de titel Als arbeidsbegeleider leer je mensen méér dan een vak.

Sunny Cars verhoogt merkbekendheid +22 procent met verhalen

30-10-2025 | 10:29:00
Branded content en video brengen belofte van zorgeloze autoverhuur tot leven

Chiquita bundelt krachten met Pink Ribbon en Think Pink

30-10-2025 | 09:35:00
Met lokale partnerschappen in onder meer Nederland en België legt het merk de nadruk op praktische, consequente stappen die op termijn verschil maken.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.