
Media Reverse en Bruna vieren Kinderboekenweek met campagne
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
a.s.r. richt zich op ouders tijdens Avond4daagse
Het concept en de productie van de campagne zijn ontwikkeld door The Merge. Planning en inkoop zijn verzorgd door Media Reverse.
Media Reverse en INDIE lanceren campagne Wereldmuseum
Met de campagne roept het museum op om in een tijd van polarisatie met een open blik naar de wereld te blijven kijken. De uitingen zijn te zien via outdoor, digital out of home en wildplakken.
Media Reverse feliciteert Xooon met jubileumcampagne
Xooon ontwikkelde een mooie campagne voor hun jubileum waarbij Media Reverse de mediastrategie in samenwerking heeft uitgevoerd
Cookieless adverteren: hoe bereik je de opt-out doelgroep?
In deze blog legt Media Reverse uit wat cookieless adverteren gericht op consent weigeraars inhoudt en hoe je deze doelgroep dan wél effectief bereikt.
Campagne Media Reverse versterkt merkpositie Rode Kruis
Met drie verschillende spots richt de hulporganisatie zich op thema’s als aardbevingen, vluchtelingen en overstromingen. Het doel is om het Rode Kruis stevig te positioneren als dé partij voor noodhulp.
Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen