
Media Reverse en Bruna vieren Kinderboekenweek met campagne
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
AI-billboards scoren gelijk aan traditionele versies
Er zijn geen significante verschillen gemeten op het gebied van merkherkenning, waardering, imago of activatie.
a.s.r. richt zich op ouders tijdens Avond4daagse
Het concept en de productie van de campagne zijn ontwikkeld door The Merge. Planning en inkoop zijn verzorgd door Media Reverse.
Media Reverse en INDIE lanceren campagne Wereldmuseum
Met de campagne roept het museum op om in een tijd van polarisatie met een open blik naar de wereld te blijven kijken. De uitingen zijn te zien via outdoor, digital out of home en wildplakken.
Media Reverse feliciteert Xooon met jubileumcampagne
Xooon ontwikkelde een mooie campagne voor hun jubileum waarbij Media Reverse de mediastrategie in samenwerking heeft uitgevoerd
Cookieless adverteren: hoe bereik je de opt-out doelgroep?
In deze blog legt Media Reverse uit wat cookieless adverteren gericht op consent weigeraars inhoudt en hoe je deze doelgroep dan wél effectief bereikt.
Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen