Maxxium schakelt M2|OC in voor mediastrategie, -planning en -inkoop

Maxxium Nederland, marktleider in gedistilleerde dranken, heeft na een grondig pitchproces gekozen voor een samenwerking met media, performance & e-Commerce bureau M2|OC. Het bureau wordt verantwoordelijk voor de off- en online mediastrategie, -planning en -inkoop.

Aan de pitch deden zeven bureaus mee. In de laatste fase is de bureaus gevraagd om een heldere portfolio-managementstrategie uit te werken voor twee merken in de premium-whisky categorie. De keuze viel op het M2|OC-team.

Michou van Beek, Digital Marketing Manager bij Maxxium: “Ze hebben ons met scherpe en goed onderbouwde keuzes ervan overtuigd dat ze de juiste strategische partner voor ons zijn. De klik was van beide kanten duidelijk voelbaar en wat begon met chemistry zal ongetwijfeld uitbloeien tot een succesvol partnership.”

Frank Bitter, CEO van M2|OC: “We zijn trots dat we in deze zeer competitieve pitch Maxxium hebben kunnen overtuigen van de kwaliteit van onze mensen en strategische adviezen.”

www.m2oc.com

www.maxxium.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

WPP Media koppelt YouTube Creator Insights aan eigen tools

12-12-2025 | 12:06:00
Met deze stap wil het mediabedrijf meer transparantie, precisie en schaal brengen in creator-gedreven marketing voor internationale merken.

[Marketing Week] Bob Koigi: marketeers verhogen digitale bestedingen in 2026

12-12-2025 | 12:00:24
Flexibiliteit in budgetten staat daarbij centraal: 85 procent verwacht ook in 2026 tussentijdse bijstellingen.

Serviceplan introduceert House of Communication in het VK

11-12-2025 | 14:42:04
Met deze stap consolideert de groep zijn positie in de markt en wil het Britse klanten geïntegreerde dienstverlening bieden

[Vacatures] Springbok zoekt een SEA Consultant

11-12-2025 | 09:54:00
Springbok is per direct op zoek naar een SEA Consultant - Den Bosch

Rogier Croes Chief Strategy Officer STROOM

11-12-2025 | 09:39:00
Hij wordt verantwoordelijk voor de verdere ontwikkeling van de strategische koers van het mediabureau, de vertaling van de MediaCommerce-visie naar klanten en proposities, en het versnellen van innovatie op het snijvlak van media, creativiteit, technologie en AI.

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Dentsu Creative tekent voor eindejaarsfilm Rabobank

15-12-2025 | 16:13:14
Centraal staat de rol die de bank speelt op dagelijkse momenten die voor klanten van belang zijn.

Rebranding van Whello krijgt vorm via eigen merchandise

15-12-2025 | 12:01:51
De kledinglijn met abstracte designs maakt het merkverhaal zichtbaar op de werkvloer en versterkt het werkgeversmerk.

NOISE kiest user-generated aanpak in vuurwerkcampagne

15-12-2025 | 11:27:00
NOISE maakt onderdeel uit van het Only-netwerk en bestaat deze maand 20 jaar.

[Vacatures] Key Agency zoekt een Community Manager / Webcare Agent

15-12-2025 | 09:23:00
Key Agency is per direct op zoek naar een Community Manager / Webcare Agent - 5-15 uur per week - Remote

Bruut en Rraarr lanceren documentaire voor Over Morgen

15-12-2025 | 09:20:00
De campagne stelt de menselijke waarde van zorg centraal en toont het dagelijks werk van zorgmedewerkers van dichtbij.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.