Matthijs Visser verlaat Megawatt Digital

Mathijs Visser, die als digital strateeg en mede-eigenaar sinds de start van Megawatt Digital betrokken was, verlaat het bedrijf na drie jaar.

Nieuwe uitdaging

Mathijs Visser: "Na een enerverende en energieke reis waarin we met Megawatt Digital grote stappen hebben gezet en prachtig werk hebben gemaakt, staat er een goed en stevig fundament voor de toekomst. We gaan als bureau een volgende fase in en dat is voor mij een mooi moment om na drie jaar afscheid te nemen als partner en aandeelhouder. Per 1 juli ga ik mijn energie richten op nieuwe uitdagingen."

Stephan Kwast, CEO Megawatt Group: "Mathijs en ik hebben fantastisch samengewerkt, ik sluit me aan bij zijn woorden en ik ben trots op hetgeen we samen met het team hebben neergezet. Ik ben er dan ook van overtuigd dat we de volgende stappen in de groei van de Megawatt Digital succesvol gaan zetten en Mathijs en ik blijven met regelmaat een bakkie doen om bij te praten."

Fieldmarketing, advertising en branding

Naast het digital bureau, bestaat Megawatt uit een fieldmarketing agency, een advertising agency en een onlangs gelanceerde branding tak. De zelfstandige bureaugroep uit Eindhoven werkt voor onder andere voor Nierstichting, Brabantia, Coca-Cola, Netflix, Nederlandse Loterij, Athlete’s Foot, Samsung en Maag Lever Darm Stichting.

www.megawatt.agency

Lees ook:

ESN en Megawatt zetten in op wereldrecordpoging in Rotterdam

02-10-2025 | 15:44:00
De poging maakt deel uit van de campagne Push Forward en brengt honderd sporters samen voor een gezamenlijke fysieke en mentale uitdaging.

Megawatt begeleidt entree ESN op Nederlandse markt

26-09-2025 | 08:37:00
Megawatt ontwikkelde de activatie en begeleidt de volledige introductie, inclusief de opening van de eerste fysieke ESN Store op Rotterdam Centraal.

HappyLife en Megawatt lanceren essence-campagne

02-09-2025 | 14:53:55
Met een roze caravan en de slogan Make beauty fun trekt essence langs festivals en winkelcentra om bezoekers kennis te laten maken met de producten.

Megawatt realiseert festivalcampagne voor Heineken

12-08-2025 | 09:19:05
De strategie van Megawatt richt zich op het herontdekken van de authentieke Nederlandse bierbeleving, geïnspireerd op het klassieke brouwerijcafé.

[Vacatures] Megawatt zoekt een Promoter

23-07-2025 | 12:39:00
Megawatt is per direct op zoek naar Promoter - (Eindhoven)


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bekende Nederlandse vrouwen delen ervaringen in TENA-campagne

17-10-2025 | 12:37:27
Rond Wereld Menopauze Dag lanceert TENA de campagne Het is stil voor de overgang, ontwikkeld in samenwerking met Publicis Groupe Nederland en Boomerang.

Diggy Dex en nabestaanden brengen herinneringslied uit voor Monuta

17-10-2025 | 11:30:46
Monuta lanceert dit jaar de vierde editie van de campagne November 2 Remember met een bijzonder initiatief: een nieuw lied van Diggy Dex

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Projectmanager

17-10-2025 | 09:20:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Projectmanager - Amsterdam

Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief

16-10-2025 | 18:14:00
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.

Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland

16-10-2025 | 17:53:00
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.