Martine Veldhoen aan de slag als CEO Burson Nederland

PR-bureau Burson heeft Martine Veldhoen aangesteld als CEO voor de Nederlandse vestiging. Zij komt over van Philips, waar zij Global Integrated External Relations Director was.

Eerder werkte Martine Veldhoen bij Airbnb als Hoofd Communicatie voor Nederland en Scandinavië. Daarvoor bekleedde zij leidinggevende functies bij Edelman, onder meer als Head of Technology voor Nederland en als Consumer Technology Lead voor de EMEA-regio. Ze werkte in die periode met klanten als Samsung, PayPal en Meta. Ook gaf zij leiding aan de consumentendivisie van TEAM LEWIS in Nederland.

Brede ervaring in communicatie

Martine Veldhoen begon haar loopbaan als journalist. Dankzij haar achtergrond in zowel media als communicatie heeft zij ervaring met reputatievraagstukken en het positioneren van organisaties in het publieke debat.

Jon Hughes, CEO EMEA van Burson: "Martine is een ervaren en getalenteerde leider met een scherp gevoel voor innovatie. Ik ben ervan overtuigd dat Burson Nederland onder haar dynamische leiderschap het bureau zal blijven voor klanten die hun reputatie willen versterken en voor toptalent dat hun carrière wil uitbouwen terwijl ze werken met ’s werelds meest toonaangevende merken. Ik ben dan ook heel blij om Martine te mogen verwelkomen bij Burson."

Reputatie centraal in aanpak

Martine Veldhoen: "Dit is een mooi moment om bij Burson aan de slag te gaan, een netwerk met een sterke reputatie, een ambitieuze visie en getalenteerde mensen. Wat mij drijft is de kracht van communicatie om leiders en merken te helpen bij verandering, het grijpen van kansen en het bouwen aan een blijvend sterke positie. Reputatie is nog nooit zo belangrijk geweest en ik kijk ernaar uit om samen met ons getalenteerde team onderscheidend en impactvol werk te leveren voor onze klanten en van Burson de plek te maken voor talent dat wil bijdragen aan de toekomst van ons vak."

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Case: Wibra groeit door met nuchtere blik en sterke PR

31-10-2025 | 11:53:00
De keten uit Epe (sinds 1956) vernieuwde haar winkelconcept en visuele identiteit, en richt zich expliciet op de manager van het huishouden

Margriet de Ruijter Client & Operations Director Marcommit

28-10-2025 | 16:43:00
In deze functie stuurt zij de operatie aan, ontwikkelt het team verder en draagt bij aan de groei van het bureau.

Maarten Molenbeek (Douane Nederland) Woordvoerder van het jaar bij Dutch PR Awards 2025

28-10-2025 | 08:30:00
Maarten Molenbeek is uitgeroepen tot Woordvoerder van het Jaar bij de Dutch PR Awards 2025

Brand Potential wint ZILVER tijdens Dutch PR Awards

24-10-2025 | 09:19:00
Dutch PR Awards 2025 - Brand Potential. Become a Lord or Lady with DFDS

TEAM LEWIS wint ZILVER tijdens Dutch PR Awards

24-10-2025 | 09:15:00
Niets zo mooi als speelgoed van een ander


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacatures] Crocodile Agency zoekt een Sr. Content Creator

04-11-2025 | 07:33:00
Crocodile Agency is per direct op zoek naar Sr. Content Creator - 32–40 uur · Amsterdam

Blue Band en De Ruijter lanceren TikTok-serie

03-11-2025 | 15:28:00
Blue Band en De Ruijter slaan de handen ineen voor een gezamenlijke social-first campagne: Het Lekkerste Stel van Nederland.

Roorda ontwikkelt campagne Handig, van de Belastingdienst

03-11-2025 | 15:14:00
De Belastingdienst start een campagne waarin vragen en twijfels van burgers en ondernemers centraal staan.

Aidem agency creëert socialserie voor ICI PARIS XL

03-11-2025 | 14:48:00
Met het format wil het merk de wereld van beauty en lifestyle dichter bij de belevingswereld van Gen Z en jonge Millennials brengen.

Genomineerden Gouden Loeki Q3 zijn bekend

03-11-2025 | 10:27:00
Kruidvat is twee keer genomineerd met campagnes rond duurzaamheid en beauty. Ook de commercial van de Politie en Omroep MAX springt in het oog
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.