Markteffect breidt uit met elf medewerkers
Daarnaast zijn er vijf research experts gestart. Met hun kennis en ervaring kunnen zij kwalitatieve en kwantitatieve onderzoeksopdrachten uitvoeren en strategisch advies geven aan opdrachtgevers. Verder is het zo genoemde Team Tech versterkt met twee data specialisten, die verantwoordelijk zijn voor de procesoptimalisatie van alle interne en externe technische processen. De laatste versterking is een projectmanager dataverzameling.
Lobke van der Horst, Office Manager bij Markteffect: "We zijn voortdurend op zoek naar nieuwe collega's die willen bijdragen aan het Markteffect-DNA. Zo zijn er de afgelopen periode ervaren professionals met de juiste kennis en expertise bij ons gestart. We verwelkom graag nieuw talent in ons enthousiaste en gedreven team. Daarom werken we ook graag samen met onderwijsinstellingen om bij te dragen aan de groei en ontwikkeling van studenten. Zo zijn er vijf stagiaires gestart binnen de teams Consultancy, Dataverzameling, Office, Onderzoek en Marketing."
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Nederlanders besparen opnieuw het meest in de supermarkt
Meer dan helft Generatie Z maakt zich zorgen om financiën
Higuita en Lot of Happiness lanceren eindejaarscampagne
Onderzoek: gebruik vleesvervangers neemt af
Hoe marktonderzoek in citymarketing het verschil maakt
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Dentsu Creative tekent voor eindejaarsfilm Rabobank
Rebranding van Whello krijgt vorm via eigen merchandise
NOISE kiest user-generated aanpak in vuurwerkcampagne
[Vacatures] Key Agency zoekt een Community Manager / Webcare Agent
Bruut en Rraarr lanceren documentaire voor Over Morgen
Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen