Markteffect breidt uit met elf medewerkers

Markteffect heeft elf experts toegevoegd door structurele groei en ambitie. De medewerkers, waaronder drie client consultants, versterken de organisatie met jarenlange onderzoekservaring aan zowel bureau- als klantzijde.

Daarnaast zijn er vijf research experts gestart. Met hun kennis en ervaring kunnen zij kwalitatieve en kwantitatieve onderzoeksopdrachten uitvoeren en strategisch advies geven aan opdrachtgevers. Verder is het zo genoemde Team Tech versterkt met twee data specialisten, die verantwoordelijk zijn voor de procesoptimalisatie van alle interne en externe technische processen. De laatste versterking is een projectmanager dataverzameling.

Lobke van der Horst, Office Manager bij Markteffect: "We zijn voortdurend op zoek naar nieuwe collega's die willen bijdragen aan het Markteffect-DNA. Zo zijn er de afgelopen periode ervaren professionals met de juiste kennis en expertise bij ons gestart. We verwelkom graag nieuw talent in ons enthousiaste en gedreven team. Daarom werken we ook graag samen met onderwijsinstellingen om bij te dragen aan de groei en ontwikkeling van studenten. Zo zijn er vijf stagiaires gestart binnen de teams Consultancy, Dataverzameling, Office, Onderzoek en Marketing."

www.markteffect.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Onderzoek Markteffect: Bereidheid tot kleiner en verder wonen

14-10-2025 | 09:04:00
Marktonderzoeksbureau Markteffect onderzocht hoe ver mensen willen gaan als zij binnen een jaar dringend een woning moeten vinden.

[Vacatures] Markteffect zoekt een Senior Client Consultant

13-10-2025 | 09:52:00
Markteffect is per direct op zoek naar een Senior Client Consultant - Eindhoven

[Vacatures] Markteffect zoekt een Medior Client Consultant

13-10-2025 | 09:43:00
Markteffect is per direct op zoek naar een Medior Client Consultant - Eindhoven

Nutricia start campagne tegen dreiging ondervoeding

03-10-2025 | 11:27:00
Uit onderzoek van Markteffect blijkt dat 85 procent van de Nederlanders zich (bijna) nooit zorgen maakt om zelf risico te lopen op ondervoeding.

[Vacatures] Markteffect zoekt een Kwalitatief Research Expert

01-10-2025 | 08:58:00
Markteffect is per direct op zoek naar een Kwalitatief Research Expert - Amsterdam


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

ARTIS werkt met UNLIKE aan TikTok-strategie

15-10-2025 | 12:35:54
Met deze samenwerking wil het dierenpark zich duurzaam positioneren op het platform, met content die aansluit bij de leefwereld van jongeren.

Havas Lemz ontwikkelt Doe je Updates-campagne voor EZ

15-10-2025 | 10:02:00
Cybercrime treft inmiddels bijna iedereen. Driekwart van de Nederlanders kreeg het afgelopen jaar te maken met online criminaliteit.

Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch van Makro

14-10-2025 | 17:39:00
Beide bureaus, onderdeel van IPG Mediabrands, worden verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van een gezamenlijke media- en creatiestrategie.

The Family ontwikkelt ledenwervingscampagne Follow The Money

14-10-2025 | 17:25:00
De campagne vormt het begin van een grotere serie gericht op ledenwerving en benadrukt dat het platform streeft naar 100.000 leden, het aantal dat nodig is om een krachtig tegenwicht te vormen tegen invloedrijke machtsposities in Nederland.

Dawn maakt merkcampagne voor Exact

14-10-2025 | 10:10:00
In de uitrol positioneert Exact zijn bedrijfssoftware als rustpunt in de hectiek van alledaags werk.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.