[MarketingReport Radio] Aaron Spijkers over de marketingproposities van Royal Schiphol Group

Aaron Spijkers is Product & Marketing Manager bij Royal Schiphol Group. Te gast bij Marketing Report op New Business Radio spreken we hem over de mogelijkheden die de luchthavens bieden aan adverteerders.

Aaron Spijkers: “Ik ben sinds een paar maanden verantwoordelijk voor al onze mediaproposities, voor zowel Amsterdam, Eindhoven als Rotterdam Airport. We communiceren vooral met adverteerders en mediabureaus in Nederland en het buitenland. Dit jaar verwachten we op 55 miljoen passagiers uit te komen. Wat betreft de passenger journey: op het moment dat je richting Schiphol gaat, zie je langs de snelweg al reclamemasten, door de terminal heen kom je diverse digitale en analoge netwerken tegen en we zijn ook digitale proposities aan het uitrollen. Ook gaan we langzaam richting data proposities.”

Luister dit interessante interview hier:

Luister hier de volledige radio-uitzending van 20 december 2022 terug:

Marketing Report Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Mediabureau ZIGT en wordt mede mogelijk gemaakt door De Combinatie van Factoren.

Gedrag beïnvloeden met creativiteit. Niet op gevoel, maar op basis van gedragspsychologie en ervaring met grote merken. Dat is wat wij doen. Digital, social, winkelvloer of massamediaal. Zodat jouw doelgroep in beweging komt. Niet voor niets zit ACT in onze naam en in ons DNA.

www.dcvf.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bata Industrials presenteert internationale merkstrategie

26-09-2025 | 10:03:44
Bata Industrials heeft een wereldwijde merkpositionering gelanceerd onder de slogan Work safe. Live great.

ING start campagne rond verduurzamen woning

26-09-2025 | 09:21:36
De bank wil hiermee laten zien dat energiebesparende maatregelen niet alleen goed zijn voor het milieu, maar ook financieel voordeel kunnen opleveren.

Heinz introduceert Mr. Ridiculously Good in pastasauzecampagne

26-09-2025 | 09:07:00
Samen met VML The Cocktail en het merk Mr. Men Little Miss werd personage Mr. Ridiculously Good bedacht

[Vacatures] Springbok zoekt een Projectmanager Digital Marketing

26-09-2025 | 08:53:00
Springbok is per direct op zoek naar een Projectmanager Digital Marketing - Den Bosch

Bob Koigi: Techreuzen versterken greep op advertentiemarkt

26-09-2025 | 08:51:00
Nieuwe data tonen een industrie die zich concentreert rond drie techgiganten
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.