
[Marketing Report TV] Robert van den Ham over BusinessWise
Robert van den Ham, Directeur content en creatie voor zakelijk van DPG Media, is te gast bij Marketing Report TV. In gesprek met Peter Wybenga vertelt hij over BusinessWise.
Robert van den Ham: "BusinessWise is nieuw en bedoeld voor mensen net onder C-level, geen ondernemers maar mensen in loondienst, zakelijke beslissers en bepalers. Dit is een grote nichegroep waar we al ruim een jaar mee bezig zijn. Na het ontvangen van signalen vanuit deze groep hebben we veldonderzoek gedaan. Hiervoor hebben we twee keer 82 mensen gesproken met de vragen: Wat lees je, wanneer, waarom en waar heb je behoefte aan? Al vrij snel bleek dat er geen tijd meer is voor het lezen van lange artikelen. Dit zette ons op het spoor van podcasts en video. "
Kijk dit interview hier:
Marketing Report TV is powered by Bruut en Abovo Maxlead

Bruut is dé one-stop-shop voor videocontent! Van strategie tot creatie, en van productie tot distributie. Wij doen het! Hoge kwaliteit video, slim en efficient gemaakt voor ieder scherm, dat is onze kracht. Met een hecht team van enthousiaste makers hebben maken we gepassioneerd content voor iedereen.

Wij zijn Abovo Maxlead; 230 specialisten in marketing en media, gevestigd in Hoorn en Oegstgeest. We zijn het grootste onafhankelijke marketing- en mediabureau van Nederland. We zijn eigenzinnig. Eigenzinnig in marketing en media.
Van een full funnel, crossmediale marketingcampagne tot een nieuwe website, en van een verse huisstijl tot een complete omnichannel marketingstrategie; we kunnen het allemaal voor je maken. We zijn continu op zoek naar de meest effectieve marketing- en mediamix, in nauwe samenwerking met onze klanten. Omdat we alle disciplines onder één dak hebben zijn de lijnen kort en kunnen we je optimaal bedienen. We kennen elke markt als onze broekzak.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Danielle Guirguis (Smarthouse) & Esther Smit (Remake Society) over impact maken
Joost van Gorsel (0to9): Een merk moet kloppen van binnen én buiten
Marianela Queme (DPDK Digital Agency): We go beyond tech delivery
Tobias van Veen (Alpha Tango): We opereren liever als een voetbalteam dan als een groot bureau
Ramses Braakman: Merken bouwen begint van binnenuit
Martin Kok: Gebruik data, niet je onderbuik
Henri Lessing (AGE Media): YouTube is de nieuwe televisie
Michel van Velde (Craftmore): Door onze aanpak zijn we flexibel en kunnen we echt bouwen aan iets bijzonders
Eelco de Winter (Kaaps Film): Wij gaan voor echte verhalen
Cristèl Klandermans (Today's Specials): Een goed verhaal is het waard om te delen
Willemijn van Hussen (TAMBR): Audio is je merkstem
Kim Klaver: PR is geen sluitstuk, maar startpunt
Charlotte Koeleman (Somention): Data maken budget vrij
Bram Holzapfel (VENGEAN): Wij bouwen merken met ondernemers
Christiaan van Betuw (Serviceplan): Breek AI op in stukken
Gepubliceerd door: Daan Dekkers