
[Marketing Report TV] Menno Westinga (Mediaplus) over de CMO Barometer
Menno Westinga is managing director bij Mediaplus, een fullservice mediabureau. Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken Bas Vlugt en Peter Wybenga hem over de CMO Barometer, die inzicht geeft in wat CMO's belangrijk vinden en het komende jaar verwachten.
Menno Westinga: "AI komt ook terug in die barometer. Het belangrijkste is dat CMO's in alle landen zien dat AI de belangrijkste investering is en dat ze ermee aan de slag zullen moeten. En dat is ook precies hoe wij ernaar kijken. Het is adapt or die. Je zal hiermee door moeten gaan om je marketingcommunicatie te optimaliseren."
Luister het interview hier:
Luister hier de volledige radio-uitzending van 17 december 2024 terug:
Meer podcasts over marketing vind je hier: marketingreport.nl/podcast. Marketing Report is iedere derde dinsdag van de maand te horen op New Business Radio van 18:30 tot 20:00 uur.
Marketing Report Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Mediabureau ZIGT en wordt mede mogelijk gemaakt door De Combinatie van Factoren.

Gedrag beïnvloeden met creativiteit. Niet op gevoel, maar op basis van gedragspsychologie en ervaring met grote merken. Dat is wat wij doen. Digital, social, winkelvloer of massamediaal. Zodat jouw doelgroep in beweging komt. Niet voor niets zit ACT in onze naam en in ons DNA.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Cannes 2025: Dave Frauenfelder en Gerd De Smyter over KPN
Cannes 2025: Liesbeth Bakels en Carine Snippe
Cannes 2025: Jerome Kuijken & Xumi Heijn
Cannes 2025: Daniel Samama & Tim de Waard over Cheil
Cannes 2025: Sanne Tolsma over Joe Public
Gepubliceerd door: Laura Heerlien